|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Vizay
hat föder mer hat och ju mer det trappas upp desto våldsammare blir det. Det blir en ond cirkel helt enkelt.
hur folk kan anse att hat är en del av fotbollen är för mig helt omöjligt att förstå. |
Det är ingen som har sagt att man ska börja slå folk på käften. Jag har, tro det eller ej, några vilsna själar till gnagare som kompisar och även om du kanske tror det slår jag inte ner dom för det.
Det skulle absolut inte vara lika kul att gå på fotboll om det inte fanns rivalitet och avsky t.e.x stockholms klubbarna emellan. Så har alltid varit och kommer alltid vara. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by hustler
Det skulle absolut inte vara lika kul att gå på fotboll om det inte fanns rivalitet och avsky t.e.x stockholms klubbarna emellan. Så har alltid varit och kommer alltid vara. |
absolut inte, det är ju inte meningen att vi ska stå å kasta kakor till varandra å fråga hur saften smakade ;) (det skulle iofs va en riktigt rolig syn :p)
men jag blir orolig när folk börjar snacka om att hat är en del av fotbollen för det är det verkligen inte. |
|
|
| Aendy |
Småpotatis, kom tillbaka när ni är dubbla mästare. |
Det är en synd att leva på gamla meriter... |
|
|
| Aendy |
I Skåna kanske. |
Kan jag inte uttala mig om... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|