|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by hustler
Så bra då.
Vill du kramas med motsåndarlagets supportrar kan du säkert gå och kolla på bowling eller något liknande.
Trevlig kväll Aendy. |
Som MFF:are kan jag erkänna att jag gillar Djurgården... men så har vi råd att vara lite ödmjuka oxå efter som vi är svenska mästare |
|
|
| montana |
| ösk åker ner pga av ekonomi och det har förbundet sagt och det dom som är insatta vet att detta kan hända vilket lag som helt, och hur rättvist det är att assyriska kommer up eller inte kan man diskutera, men att fol hackar på assyriska pga av dom blev sura att deras lag inte kunde hantera sin ekonomi (som är ett krav i allsvenskan) är barnsligt & omoget |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by montana
ösk åker ner pga av ekonomi och det har förbundet sagt och det dom som är insatta vet att detta kan hända vilket lag som helt, och hur rättvist det är att assyriska kommer up eller inte kan man diskutera, men att fol hackar på assyriska pga av dom blev sura att deras lag inte kunde hantera sin ekonomi (som är ett krav i allsvenskan) är barnsligt & omoget |
Grejen e att dom har ju fixat till sin ekonomi :conf: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by hustler
Det ska vara rivalitet, det ska vara hat stämning, det hör helt enkelt till fotbollen och läktarkulturen som fenomen.
|
ja och NEJ NEJ NEJ.
det är personer med det där tänkandet som föder hela slagsmålskulturen kring fotbollen (som egentligen inte har ett dugg med själva sporten att göra).
Rivalitet ska det självklart vara men det får absolut inte gå så långt som att man rent å skärt avskyr sina motståndare, då har det gått för långt helt enkelt.
visst är jag inte förtjust i djurgårdare eftersom jag är gnagare själv men det ger mig ingen som helst rätt att börja hata folk. hat föder mer hat och ju mer det trappas upp desto våldsammare blir det. Det blir en ond cirkel helt enkelt.
hur folk kan anse att hat är en del av fotbollen är för mig helt omöjligt att förstå. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Aendy
Som MFF:are kan jag erkänna att jag gillar Djurgården... men så har vi råd att vara lite ödmjuka oxå efter som vi är svenska mästare |
Småpotatis, kom tillbaka när ni är dubbla mästare. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|