|
|
| Pjox |
Jag fattar värkligen inte hur dom där så kallade supportrarna kan förstöra så mycker för "sitt" lag.
Vem som hällst måste väl veta eller fatta att ett försök till att storma plan för att motståndarna gjorde ett mål inte är någon bra grej och att det bara skadar det laget man håller på?
Jag fattar värkligen inte att dom kan vara så dumma..
Jag tycker lite synd om AIK, laget alltså, om dom måste spela sista matchen som gör att dom kan vara kvar för en tom läktare.
Kanske inte är värdens mäst sporrande situation.... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skandal igår på Råsunda.
Hammarby borde tilldelats tre poäng. |
vad hände? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vad hände? |
Aik "fans" försökte storma planen.
matchen blev avbruten i 45 minuter |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Vizay
som gnagare kan jag inte annat än att hålla med om att det var skandal, dumma jävla ******* rent ut sagt.
MEN det vore helt fel att tilldela Hammarby tre poäng och avgöra ett lags existens i Allsvenskan på en sån sak.
Man måste komma ihåg att det var en bråkdel av fansen på Norra som försökte storma planen, man kan inte låta laget lida för att supportrarna är dumma i huvudet.
Dessutom lyder reglerna för alla sådanna här händelser att om uppehållet blir längre än 45 minuter så avbryts matchen helt, annars fortsätter man spela den om det är möjligt vilket var fallet här.
AIK kommer få straff nog med tanke på dom böter som väntar, vi låg redan på minussidan och det här gör ju inte saken bättre :/
[edit]
förövrigt så ser det ut som att vi kommer få spela våra sista matcher inför tomma läktare vilket är ett tungt men rättvist straff också. Blir jobbigt för dom att hålla sig kvar nu känns det som :/ |
Var inte avbrottet längre än 45 minuter?
Låter kanske dumt men tror Aik kommer spela bättre utan publik. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Var inte avbrottet längre än 45 minuter?
Låter kanske dumt men tror Aik kommer spela bättre utan publik. |
avbrottet varade nästan exakt 50 min men man bestämde sig för att sätta igång matchen innan de 45 hade ggått upenbarligen.
Tar ju ett litet tag att få ut spelarna på plan spelklara osv så man får ju räkna med några minuter extra där :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|