|
|
| Kongo_kim |
Utrecht - Djurgården 4-0
Jävla nollor. |
|
|
| Amnezia |
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel:p
ujuj blir galet i höst :eyespop: ...synd dock på lockouten:(...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit:whip: :disbelief .... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel:p
ujuj blir galet i höst :eyespop: ...synd dock på lockouten:(...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit:whip: :disbelief .... |
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/ |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/ |
lolz, fan va otur!! :(
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu." |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
lolz, fan va otur!! :(
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu." |
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|