return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Sporttråden

SWE_TRANCE
Alla förlorade matcher är ju självklart en förlust, spelar ingen roll om man får en "sketen" silverbricka runt halsen!
Därav vinner man inget silver, man förlorar guldet. Så är det bara.
Så känns det också, inte fan tänker man att det är något bra att få en silvermedalj. I ett längre perspektiv kanske man tänker att "jaja, vi blev ju tvåa iaf...".

En annan intressant sak är det som händer i Allsvenskan just nu.
Stockholmslagen AIK och DIF är i kris, framförallt DIF då.
Ska bli kul att se hur dom hanterar detta, var ju endå ett tag sen det gick såhär tungt för dom.
Jag själv, som bor mer på "framsidan" :tongue2 kan inte annat än att vara skadeglad så in i bomben :toothless
3 utvisningar på 6 matcher är nåt att bita i, brist på diciplin månne?
Vad det än är så har dom en del att jobba på!
Truppen i sig är såpass tunn att dom inte har råd med div. avstängningar å sånt trams.
Förövrigt förväntar jag mig att Blåvitt tar ytterligare en seger mot HIF ikväll, Ijeh sätter sitt första mål i årets allsvenska.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
En annan intressant sak är det som händer i Allsvenskan just nu.
Stockholmslagen AIK och DIF är i kris, framförallt DIF då.
Ska bli kul att se hur dom hanterar detta, var ju endå ett tag sen det gick såhär tungt för dom.
Jag själv, som bor mer på "framsidan" :tongue2 kan inte annat än att vara skadeglad så in i bomben :toothless
3 utvisningar på 6 matcher är nåt att bita i, brist på diciplin månne?
Vad det än är så har dom en del att jobba på!
Truppen i sig är såpass tunn att dom inte har råd med div. avstängningar å sånt trams.
Förövrigt förväntar jag mig att Blåvitt tar ytterligare en seger mot HIF ikväll, Ijeh sätter sitt första mål i årets allsvenska.

framförallt dif?? vad fan aik är i så mycket mer kris en någon annan klubb just nu. sen visst vi suger i år men vad ska man göra...jag tycker värva fler spelare till sommaren. brist på disciplin... njaaee Zoran läxar nog upp ordentligt men dom är så frustrerade spelarna.. oproffisionellt. Tunn trupp.. jag instämmer, jävla styrelsen skulle värvat minst tre nya spelare inte bara ersättare som Barsom och Concha. (båda två helt värdelösa hitills).
Ijehs första mål.... vem vet när en trender är svårbrutna ibland ;)

så tror jag har gett min synpunkt på det hela det var en jävla massa
Nyx
quote:
Originally posted by Laszlo
yepp. Hattar av, även om ett guld hade varit roligare (trots att jag inte bryr mig så mycket). Det tråkiga är att 99.9% av alla ser detta som att man förlorade guldet, och inte vann silvret - men så funkar psyket :)

Sant.

Men om Kanada hade vunnit med 5-0 så hade man tänkt: Vi fick iaf silver.

Nu hade vi en 3-1 ledning och sen gick det utför. Vi förlorade guldet helt enkelt! :whip:
Nyx
Det ser onekligen mycket bra ut i allsveskan just nu. :D

St_Andrew
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
You wish;) :p It's gonna be a great game..that's 4 sho..=)

hehehe, who won? :p

at least something to be ahppy about :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden