ik ben op zoek naar personen die net als my serieus live sets willen ruilen, ik heb al een keer eerder in deze forum gestaan maar er is iets misgegaan met myn email adres dus vandaar, verder zit ik met een zwaar niet-vette telefoonlyn dus ik wil ruilen via cd-rewritable via de aloude postduif...
ik ben zelf in het bezit van een x aantal live sets maar wil graag gaan traden met mensen die ook geinteresseerd zyn..
stuur aub een mail naar < [email protected] > als je interesse hebt...
grtz, versetjuh
May-28-2001 17:53
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent
May-28-2001 18:20
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by JdDark we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent
Ja het is idd nit echt slim om gelijk met je eerste post zo'n beetje je goed aan gaat bieden. Als je gewoon een tijdje hier geweest was dan was er waarschijnlijk nix aan de hand geweest.
Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.
laterssss
___________________
May-28-2001 18:30
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
quote:
Originally posted by Dj Lex
Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.
laterssss
niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity
May-28-2001 18:41
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by JdDark
niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity
Nee idd die heeft toch de hele wereld al. Kom echt alleen met originele dingen dus he
___________________
May-28-2001 18:53
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Wat een warm welkom weer!
Waarschijnlijk zien we versetjuh hier nooit meer terug.. zo wie zo al nie.. want die checkt toch alleen maar ze meel..
maarja t is idd nie zo slim om met een van je eerste posts dingen te gaan vragen..
ook zijn sommige zwaar tegen ruile.. ach ja.. mijn visie op dit is wat verandert door zon soort vorige post.. als je zon kut tel lijntje hebt kan ik het me wel voorstele..
GreetZz
ps boor niet zo iemand meteen de grond in.. wie weet wat ie te geven eeh ik bedoel ruilen heeft..
Originally posted by Blik wij ta's zijn soms zo aardig tegen nieuwe mensen, iemand geinteresseerd om met mij sets te ruilen ik heb alleen niks...........lol
ik ook niet hehehe
May-29-2001 00:31
versetjuh
tranceaddict in training
Registered: May 2001
Location: the Nederlandz
my few live sets
deze live sets zyn in het bezit van versetjuh niet veel maarjah wie weet;
carl cox/ sven vath/ judge jules @sensation
tom harding @ dancevalley
en helaas mizgien voor sommige enkele tiesto sets..
dus...
May-29-2001 17:44
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Hmmm sorry, maar daar heb ik geen intresse in die kan ik zelf ook d/l.