|
Hehe lol thundercats,damn hta's a while ago,I learned speakin' English with that cartoon,I always used to watch that on sundaymorning's on BBC,hehe I even used to get up early on sunday's to watch it,that was before I discoverd trance
oh yes not gonna post a pic of me,cause we're not in a scary forum lol
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|