Det är ju helt klart osmakligt och jag tror många med mig inte är så förvånade då allt blir mer extremt med allt ! Allt blir mer accepterat, gränserna flyttas.
Det är ju helt klart osmakligt och jag tror många med mig inte är så förvånade då allt blir mer extremt med allt ! Allt blir mer accepterat, gränserna flyttas.
Inväntar att ordförande Aendy ska uttala sig hihi
Fattas bara, det sorgliga är att det funkar... killar gör, och uppenbarligen betalar, vad som helst för att få lite kvinnligt sällskap. Känner på mig att jag hade haft väldigt svårt att hålla mig för att gapflabba om en tjej hade krävt pengar av mig för att hon skulle följa med på efterfest. Ja, vad ska man säga, misstron för tjejer bara byggs på!
Jul-09-2005 10:13
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit tror du jag skryter.... nä fan ! Jag tycker de va as ballt !
Inväntar att ordförande Aendy ska uttala sig hihi
Faktum är att jag har funderat på att anamma samma princip när man har sex med skitfula brudar..
Jul-09-2005 10:51
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by jofawe
Faktum är att jag har funderat på att anamma samma princip när man har sex med skitfula brudar..
Men välgörenhet är ju nåt man gör idelt !
Haha nu var jag låg... men inte lika låg som Glocalnets bredband
BTW.. jag har ångrat som fan att jag inte skrev ut en 3000 kontouttdrag när jag hade fått 142000kr i lön i december.. (av misstag, såklart).
Tänk å ragga upp en brud å sen skriva sitt telefonnummer på baksidan av kontoutdraget... heheh.. då har man sitt för den kvällen kanske :P
Jul-09-2005 14:10
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by jofawe
vilken humor .. hoho
BTW.. jag har ångrat som fan att jag inte skrev ut en 3000 kontouttdrag när jag hade fått 142000kr i lön i december.. (av misstag, såklart).
Tänk å ragga upp en brud å sen skriva sitt telefonnummer på baksidan av kontoutdraget... heheh.. då har man sitt för den kvällen kanske :P
Haha, vilken låg ide!
Men inte lika lågt som Glocalnet Bredband!
Jul-09-2005 16:23
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Cloudburst
Haha, vilken låg ide!