Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Scul...vet du vad det de säger i Trance Energy jingeln betyder? Har sedan förra året då jag lyssnade sönder Gielens set alltid undrat vad det där sista ordet de säger betyder. En sample från jingeln
Hurra, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet.....
Feb-16-2004 18:01
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Just out of curiousity, någon som vet vad en vinylskiva väger?
skulle gissa på 200-300 gram?,typ
Feb-16-2004 18:06
Laszlo
The weekend has landed
quote:
Originally posted by reveal
Hurra, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet, jag har internet.....
Scul...vet du vad det de säger i Trance Energy jingeln betyder? Har sedan förra året då jag lyssnade sönder Gielens set alltid undrat vad det där sista ordet de säger betyder. En sample från jingeln
säger han inte 538 = en radiostation i holland... ???
Feb-16-2004 22:09
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by jofawe
säger han inte 538 = en radiostation i holland... ???
Japp han säger 538....Om jag inte minns fel så finns de väl en kanal som heter Radio538
Feb-16-2004 22:49
Laszlo
The weekend has landed
quote:
Originally posted by x-dream
Japp han säger 538....Om jag inte minns fel så finns de väl en kanal som heter Radio538
jaaa...det är så jävla självklart nu låter ju nästan likadant på tyska när man tänker efter
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by reveal