det är såhär.. förrut när jag tittade under profile så såg jag vilka inlägg som det blivit nya meddelanden i, men fick inget email varje gång (vilket jag inte ville) men nu har jag bytt email och fick en hel drös med mail.. tog unscribe då men då kommer det inte ens upp under profile vilka inlägg som har förnyats..
know what i mean? =)
vore tacksam för hjälp med det.. lite jobbigt o sitta o leta på dom inlägg som man vart delaktig i.
//MiB-O
edit options --> Use 'Email Notification' by default? --> "no"
Dec-15-2003 16:37
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by St_Andrew
jag har den på NO fast jag får fortfarande email på dem trådar som är kvar som jag hadde taggade för länge sedan typ "klotterplanket" osv
Dec-15-2003 16:40
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
quote:
gjorde så oxå men då ser jag inga sen under Profile =\
Dec-15-2003 16:41
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
hmm okej, har ingen aning egentligen, men altså varför vill ni inte ha notfication mail egentligen? e ju bäst ju
annars kan ni väl sätta in ett filter som filrerar bort tranceaddict mailen bara?
Dec-15-2003 16:43
MiB
-= can you feel it ¿ =-
quote:
hmm okej, har ingen aning egentligen, men altså varför vill ni inte ha notfication mail egentligen? e ju bäst ju
annars kan ni väl sätta in ett filter som filrerar bort tranceaddict mailen bara?
blir ju 10.000 mail om dan.. segt..
Dec-15-2003 16:49
MiB
-= can you feel it ¿ =-
test.. tar bort snart =)
kan du skriva nåt andrew =)
EDIT: fan måste ha på skiten med mail .. hmm kanske va för det skickades till min gamla mail adress.. skulle jag ändra för..
gomorron yxskaft..
Dec-15-2003 19:53
MiB
-= can you feel it ¿ =-
nä det är den här
Use 'Email Notification' by default?
Using this option emails you whenever someone replies to a thread that you have participated in.
om jag tar NO så får jag varken mail eller under profile vilka threads.. tar jag yes blir det på båda oxå.. grr
Dec-15-2003 20:35
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Glorie
hehehe jag vet hur det känns... jag ville hemskt gärna byta nick på trance.nu för två år sedan! hatade mitt första nickname men det gick galant me tommie i farten..
men ang. swamper... hmmm... jag har messat honom och fått svar OCH lösning på problemet (vad gällde att ta bort mitt födelsedatum, så att det INTE syns när ja fyller år på förstasidan i forumet) och han svarade rätt snabbt.. kanske för att han fattade att jag var tjej (hehehe) nääää, nu ska ja sluta retas.
Vem är denna tommie då? Hilfe bitte =)
Gah! Klart det var för att du är tjej!!..hatar denna otacksamma värld där ni tjejer har alla fördelar
quote:
Originally posted by Glorie
mjz,
andrew, ja.. eller så kan du ju fixa en adoption på en späckhuggare åt honom finns med. eller plantera ett träd nånstans i afrika.
Kunde man inte köpa en bit av månen ett tag oxå?
Dec-16-2003 07:45
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Hähähähähä! Jag gjorde en rip-off av ert klotterplank i det finska forumet
Dec-16-2003 09:04
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by jeremy1984
Vem är denna tommie då? Hilfe bitte =)
tommie e på trance.nu bara... eller han finns här på TA också och har postat lite låtar, men bara som vanlig medlemm... airbase manager faktiskt