Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by hustler
Ja du, det fattar inte jag heller. Tro det eller ej så var ju faktiskt Aftonbladet en gång i tiden en seriös tidning om jag inte minns fel (nu pratar vi ett antal år tillbaka i tiden).
Då var det inte snack om att ta upp lösa terroristrykten eller några helsidora om Britney Spears nya bröst.
¨
Japp, jag vet...synd att de gått och blivit en skvallerblaska...det enda som i viss mån går att läsa är Sportbladet, men de flesta journalisterna på den redaktionen är också rötägg...
Håller med till fullo om Sportbladet. Men Simon "Drama Queen No. 1" Bank kan de skippa. Har inte mycket till övers för den mannen.
Han håller inte direkt igen på krutet med förstasiderubriker som "FOTBOLLEN ÄR DÖD", eller varför inte klassikern "FOTBOLLEN BRINNER".
Apr-30-2005 09:59
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
JAg var å såg RallyGänget i Göteborg igår.. det var minsann jävligt retro .. hoho
Apr-30-2005 13:01
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
hehe.. va ute o partade idag.. som varje jävla helg... iallafall så direkt när vi sticker till dansgolvet så kommer nån brud fram till mig så börjar strula med henne... men efter ett tag så börja hon snacka skit om trance och hur det bara e fjortisar som lyssnar på det... vi va ute och tog lite luft då.. så sätter på lite musik från mobilen och ena vaktne börjar digga lite.. sen när hon går fram och frågar honom om han gillade musiken så säger mesen nej... men dissade henne sen.. ska fan inte snacka skit om trance.. jävla luder.. hahahaha
May-01-2005 03:03
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by dbl
hehe.. va ute o partade idag.. som varje jävla helg... iallafall så direkt när vi sticker till dansgolvet så kommer nån brud fram till mig så börjar strula med henne... men efter ett tag så börja hon snacka skit om trance och hur det bara e fjortisar som lyssnar på det... vi va ute och tog lite luft då.. så sätter på lite musik från mobilen och ena vaktne börjar digga lite.. sen när hon går fram och frågar honom om han gillade musiken så säger mesen nej... men dissade henne sen.. ska fan inte snacka skit om trance.. jävla luder.. hahahaha
fan skulle dumpat henne mkt snabbare än så
May-01-2005 03:17
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by dbl
jag var också ute igår..
blev riktigt rikgit förbannad på brudarna som smet före i kön.. så jag började skrika könsord .. sen kom vakten å hjälpte mig
Såna jävla brudar som tror de är nått när de smiter före är skönt å sätta på plats.
Fast.. jag fattar inte riktigt varför vakten inte slängde ut mig, jag var ganska provocerande..
May-01-2005 11:11
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by jofawe
jag var också ute igår..
blev riktigt rikgit förbannad på brudarna som smet före i kön.. så jag började skrika könsord .. sen kom vakten å hjälpte mig
Såna jävla brudar som tror de är nått när de smiter före är skönt å sätta på plats.
Fast.. jag fattar inte riktigt varför vakten inte slängde ut mig, jag var ganska provocerande..
jävligt jobbigt med sånna typer... jag och en polare har visserligen smitit före i kö ett antal gånger också.. haha.. men ändå :P
ingen som har sagt nått iallafall...
May-01-2005 11:58
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by dbl
Mysig kvinnosyn...
May-01-2005 13:59
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by Aendy
Mysig kvinnosyn...
Hmm skulle behövas fler tjejer på detta forum..
Men för att komentera folk som smiter före i kön. Fan va jag hatar det. Förstörde fan en hel kväll för mig och några kompisar när vi var ute då ett par kärringar som egentligen borde sett sig i spegeln både en och två gånger till eller helt enkelt stannat hemma med barnen.
Argh
May-01-2005 16:40
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by Pjox
Hmm skulle behövas fler tjejer på detta forum..
Men för att komentera folk som smiter före i kön. Fan va jag hatar det. Förstörde fan en hel kväll för mig och några kompisar när vi var ute då ett par kärringar som egentligen borde sett sig i spegeln både en och två gånger till eller helt enkelt stannat hemma med barnen.
Argh
Börjar du känna dig ensam Pjox? ..
Ang. artikeln i Aftonbladet. Ta det med en stor nypa salt, jag menar så många "experter" som sitter på den skitblaskan så.
Ta mitt favoritexempel:
"Vanlig hosta kan vara oupptäckt sjukdom." "Hela listan, kolla om DU är drabbad!"
Om den är oupptäckt hur faaaaan vet Aftonbladet om det då?
Blockmongon hela högen..
May-01-2005 21:21
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by DjAviander
Börjar du känna dig ensam Pjox? ..
Jag är förbi det stadiet
May-01-2005 21:37
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Precis hemkommen från en liten minisemester... Uppsala rekommenderas starkt på valborg! Är helt sjukt sliten nu...