Met de uitslag van Anderlecht ben ik uiteraad blij
Eerste doelpunt van Jovanovic, en Legear scoort weer in Europa
Aug-18-2011 21:07
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Het ziet er best goed uit voor de Belgische ploegen, zelfs Genk maakt nog een reële kans om naar de CL te gaan. Het kan zeker beter, maar het is ook al erger geweest.
Originally posted by Jakhira
Wat is er nu weer mis gegaan bij Brugge?
ik heb begrepen twee flaters van Coosemans (of toch zeker één, en één bal die hij eigenlijk ook had moeten hebben)
Aug-18-2011 21:58
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het ziet er best goed uit voor de Belgische ploegen, zelfs Genk maakt nog een reële kans om naar de CL te gaan. Het kan zeker beter, maar het is ook al erger geweest.
Man wat was dat met Genk gisteren. In het eerste half uur leek het of ze een vierdeklasser waren die werden weggespeeld door Real Madrid. Begrijpen die spelers dan echt niet dat de Champions League vlakbij is?
Maar net als in de vorige rondes kunnen de Belgische ploegen Europees echt niet overtuigen ondanks dat hun uitgangsposities redelijk goed zijn.
Het lijkt er meer en meer op dat het niveau van de Belgische competitie omgekeerd evenredig gaat aan het niveau van de nationale ploeg.
Het lijkt er meer en meer op dat het niveau van de Belgische competitie omgekeerd evenredig gaat aan het niveau van de nationale ploeg.
Bekijk de basiself momenteel van de Duivels eens, dat zegt al genoeg:
Chelsea
Lille PSV
(of toch nog Arsenal?)
Benfica Nürnberg Everton
Zenit Manchester City Arsenal Ajax
Sunderland
En dan heb je op de bank nog doublures uit ploegen als Twente, Fulham, Porto, Chelsea (Atletico Madrid), Bayern München, Ajax... Ik kan me nog kernen herinneren waarin de eenzame buitenlander uit pakweg Udinese of Cagliari de exotische ster van het team was.
Beetje pech ook wel, 3 kansen en 3 goals, alle 3 via de paal binnen. De eerste goal daar zat coosemans niet goed bij nee, 2de gewoon een afstandsschot waar niets tegen te beginnen was en volgens mij heeft ie ook geen verhaal bij de 3de goal.
Ze hadden ferm wa meeval maar ok, de uitslag is allebehalve slecht.
En thuis slikt Club ook veel minder goals dan uit.
Man wat was dat met Genk gisteren. In het eerste half uur leek het of ze een vierdeklasser waren die werden weggespeeld door Real Madrid. Begrijpen die spelers dan echt niet dat de Champions League vlakbij is?
Maar net als in de vorige rondes kunnen de Belgische ploegen Europees echt niet overtuigen ondanks dat hun uitgangsposities redelijk goed zijn.
ik vind niet dat er al gedramatiseerd moet worden. Genk heeft tot nu toe al heel veel meeval gehad, zowel tegen Partizan als tegen Haifa, maar ze moeten met de terugkeer van een aantal spelers wel beter kunnen. Bovendien zullen er nog wel een aantal transfers gedaan worden als ze CL halen.
Anderlecht heeft naar ik goed begrepen heb gisteren toch vrij degelijk gespeeld en ze hadden die match zelfs ruim moeten winnen als ik het zo lees.
Brugge had het gister moeten afmaken, maar defensief is het nog niet altijd even goed precies. Volgens mij zou het beter moeten gaan als Van Gijseghem terug is; die speelt normaal Almebäck er wel uit. Dan Hogli op rechts ipv Hoefkens en op links Stenman en het zou al steviger moeten staan.
op Standard heb ik niet zo'n zicht
Aug-19-2011 10:05
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Ik hoop dat ik ongelijk krijg. Als relatief neutraal Belgisch voetbal supporter wil ik alle ploegen in de poules van hun Europese competitie. Maar we spreken hier niet over Europese topploegen als tegenstander, we spreken hier over ploegen waar we nog nooit of nauwelijks van gehoord hebben of van een ploeg waarvan de beste spelers door een Belgische club gekocht worden.
Waar is de tijd dat we juichten omdat Anderlecht de kwalificatie voor de CL afdwong tegen Porto? Of in een recenter verleden Standard dat Liverpool bijna van de mat speelde.