Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Movement: Detroit Electronic Music Festival 2009 > Official Roll Call List (first official corewhore meet)
Pages (143): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Silky Johnson
Reach for the sky, Honky!



Registered: Nov 2003
Location: Player Hater's Ball

quote:
Originally posted by infinity HiGH
LOL! No line up announced so what do we talk about? Breakfast.

Mmmmmm...bacon... *drools*



What time are these breakfasts at?





In the morning? I dunno...as long as we agree on the day, those of us who have each others numbers can text each other and figure it out.


___________________
quote:
Originally posted by MrJiveBoJingles
Perhaps I was not whipped enough as a child.

Old Post Jan-16-2009 03:56 
Click Here to See the Profile for Silky Johnson Click here to Send Silky Johnson a Private Message Add Silky Johnson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vivid Boy
TA's GodFather



Registered: Sep 2001
Location: T.O

quote:
Originally posted by jennypie
In the morning? I dunno...as long as we agree on the day, those of us who have each others numbers can text each other and figure it out.



we're all mature adults, we all have blackberry's just check this thread. We'll get the info as it comes closer.


We should all pitch in and get a party room. like a core whore party room meet up spot where we can party whenever we please


___________________

Old Post Jan-16-2009 03:58 
Click Here to See the Profile for Vivid Boy Click here to Send Vivid Boy a Private Message Add Vivid Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lücid
electric girl



Registered: Aug 2003
Location: NY

i was just instructed to call the Marriott and request all TA rooms be booked on the same floor... because apparently since i'm COR mod i can make stuff like that happen.


___________________
+ + + AMBROSIA
lovebirds tracklist archive | vincenzo tracklist archive

Old Post Jan-16-2009 03:59 
Click Here to See the Profile for lücid Click here to Send lücid a Private Message Add lücid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vivid Boy
TA's GodFather



Registered: Sep 2001
Location: T.O

quote:
Originally posted by lücid
i was just instructed to call the Marriott and request all TA rooms be booked on the same floor... because apparently since i'm COR mod i can make stuff like that happen.




lol

Im tyring to get swamper in on this, Hopefully he'll spend some of that banner money on fuckin don perignon for the party room


___________________

Old Post Jan-16-2009 04:00 
Click Here to See the Profile for Vivid Boy Click here to Send Vivid Boy a Private Message Add Vivid Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Slylee
love lockdown



Registered: May 2001
Location: Hollywood, FL

quote:
Originally posted by elFreak
lol i didn't think vivid liked techno.


lol that's what i was gonna post. he's a fucking poser all up in this shit


___________________

My soliloquy may be hard for some to swallow, but so is cod liver oil.
quote:
Originally posted by notelfreak
man i can't believe i tried to come off as responsible in that other thread, i am so full of shit just don't tell anyone

Old Post Jan-16-2009 04:01 
Click Here to See the Profile for Slylee Click here to Send Slylee a Private Message Add Slylee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vivid Boy
TA's GodFather



Registered: Sep 2001
Location: T.O

quote:
Originally posted by Slylee
lol that's what i was gonna post. he's a fucking poser all up in this shit


actually i dont like techno and ill prolly hate the music. but theres supposedly a hip hop tent ill prolly spend alot of time at. and as long as there is alchol i can make any party a fun one


just hurry the fuck up and confirm slylee


___________________

Old Post Jan-16-2009 04:02 
Click Here to See the Profile for Vivid Boy Click here to Send Vivid Boy a Private Message Add Vivid Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Slylee
love lockdown



Registered: May 2001
Location: Hollywood, FL

why would i leave this paradise for detroit to spend money and do drugs and listen to edm? i can do that here any time only there's palm trees and hot people and beaches n shit.


___________________

My soliloquy may be hard for some to swallow, but so is cod liver oil.
quote:
Originally posted by notelfreak
man i can't believe i tried to come off as responsible in that other thread, i am so full of shit just don't tell anyone

Old Post Jan-16-2009 04:04 
Click Here to See the Profile for Slylee Click here to Send Slylee a Private Message Add Slylee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vivid Boy
TA's GodFather



Registered: Sep 2001
Location: T.O

less french?

uwm will prolly come???


___________________

Old Post Jan-16-2009 04:05 
Click Here to See the Profile for Vivid Boy Click here to Send Vivid Boy a Private Message Add Vivid Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elFreak
Blood Diamonds and Salsa



Registered: Feb 2008
Location: With Juan Pachanga Eating Tacos. Ah Ha Si Mi Gusta.

quote:
Originally posted by Slylee
why would i leave this paradise for detroit to spend money and do drugs and listen to edm? i can do that here any time only there's palm trees and hot people and beaches n shit.


yeah, but then there is that whole miami isn't very good aspect.


___________________
Le Freak - Set Archive

Le Freak - A.D.D & Chimichurri [Techno/Tech House/Music to put on burritos.]*click bitches*

Old Post Jan-16-2009 04:05 
Click Here to See the Profile for elFreak Click here to Send elFreak a Private Message Add elFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lücid
electric girl



Registered: Aug 2003
Location: NY

quote:
Originally posted by Slylee
why would i leave this paradise for detroit to spend money and do drugs and listen to edm? i can do that here any time only there's palm trees and hot people and beaches n shit.

DEMF = good people listening to good music
Miami = fake people who want to show how baller they are


___________________
+ + + AMBROSIA
lovebirds tracklist archive | vincenzo tracklist archive

Old Post Jan-16-2009 04:09 
Click Here to See the Profile for lücid Click here to Send lücid a Private Message Add lücid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Slylee
love lockdown



Registered: May 2001
Location: Hollywood, FL

quote:
Originally posted by elFreak
yeah, but then there is that whole miami isn't very good aspect.


oh yea? what part of miami did you actually live in? did you ever discover any of those gems on coral way on the way into the Gables like Zuper Pollo? have you ever taken a jet ski around island hopping in key biscayne? have you ever had a $150 kobe beef filet mignon from prime 112 on collins avenue? have you driven up A1A to see all the cool mansions around bal harbour? have you been to any art shows in the design district just north of downtown miami?



*waits for "yea i have and it sucks, u guys have shit this and shit that and the music sucks and bla bla bla"**


___________________

My soliloquy may be hard for some to swallow, but so is cod liver oil.
quote:
Originally posted by notelfreak
man i can't believe i tried to come off as responsible in that other thread, i am so full of shit just don't tell anyone

Old Post Jan-16-2009 04:11 
Click Here to See the Profile for Slylee Click here to Send Slylee a Private Message Add Slylee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Banora
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2008
Location: Sushipunk Army HQ

I...dunno if I will be in the area. If I am, sure!

So, maybe.

Old Post Jan-16-2009 04:13  Denmark
Click Here to See the Profile for Banora Click here to Send Banora a Private Message Add Banora to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

tranceaddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Movement: Detroit Electronic Music Festival 2009 > Official Roll Call List (first official corewhore meet)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (143): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2014

Privacy Statement
Geo Visitors Map

Icon