Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Thumbs up

Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed

Old Post Mar-25-2001 16:00  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof

Old Post Mar-25-2001 16:36 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Ik heb me de kanker geleerd.... nou nou wat een leuk weekend...

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-25-2001 17:17 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Akira
Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed

Blij dat ik dan toch niet gegaan ben Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...

Ik ben dus helemaal niet uitgeweest, bezig geweest met een kolere scriptie. En hij is nog niet af....

Old Post Mar-25-2001 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Wink

Zoals elke zaterdag gewerkt en gevoetbald...

Verder nog een verjaardagje gevierd en daarna naar de Time-Out gegaan... waar het weer eens TE druk was.

Old Post Mar-25-2001 17:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Unhappy

nee inderdaad die 25 piek was het niet waard...aangezien het ook nog es vies druk was had je super weinig ruimpte.En ja hij had niet eens de volle 2 uur gedraaid hij kwam al een half uur te laat en om 2.10 nokte die er al mee.Ja die resident DJ was ook niet alles...

Old Post Mar-25-2001 18:00  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Tja...die Tiesto. Ik vind ISOS2 ook al erg matig eigenlijk, heel soft.
Ik heb ergens gelezen dat hij @ Gatecrasher ook niet echt zijn naam heeft waargemaakt. Die Engelsen hadden wel wat meer verwacht dan dat hij daar liet zien.

Old Post Mar-25-2001 18:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by -TAIS-

Blij dat ik dan toch niet gegaan ben Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...

Ik ben dus helemaal niet uitgeweest, bezig geweest met een kolere scriptie. En hij is nog niet af....

Haha i hear ya man!.. LoL ik heb morgen een of andere schijt stuff ding over engels op hbo niveau.. nou t zal wat worden.. en woensdag een tentamen over Bedrijfseconomie tot weet ik veel wat allemaal!!! YEESSSSSSSSSSSSSS

www.uittreksels.nl staan daar nie wat scripties?? die je kan gebruiken (als info bron natuurlijk ;-)

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-25-2001 19:37 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djiwan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

Ik heb me helemaal klem gezopen in onze stamkroeg www.cafetriade.nl die dj stefan van cooldowncafe ofzo was er, dus zat nix anders op dan mezelf helemaal klem te zuipen want goede muziek was er niet.

BEETJE JAMMER

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago

Old Post Mar-27-2001 22:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for djiwan Click here to Send djiwan a Private Message Add djiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Originally posted by Blik
naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof

ik kom ook weleens in de gompie vooral op vrijdag middag en soms op zaterdag is wel gezellig daar, (zeker als je veel mensen daar kent)

dit weekend ben ik zelf naar de ster in nieuwkuijk geweest, zoals altijd weer lekkere techno, veel bier en mooie vrouwen

Old Post Mar-28-2001 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Moogwai, de Time Out is inderdaad geen pretje op zaterdagavonden. Bovendien kan ik over iedereen heen kijken in het weekend, dus dat is ook niet echt cool.

Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar 'de tapperie' geweest. Een van de vele kleine maar gezellige kroegen in Venlo. Daar hebben we de hele avond pitchers gedronken, dus ik had een flink stuk in mijn kraag toen ik naar huis probeerde te fietsen. De Dj daar is een vriend van me en hoewel er normaal niet veel trance gedraaid word heb ik hem zover gekregen toch wat leuke nummers door de boxen te pompen. Het is dan wel de wat commercielere trance (delerium, safri duo, the moon, barthezz, potatoheads etc.) maar het is beter dan de backstreet boys dacht ik zo.

Old Post Mar-28-2001 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djiwan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

ik was bij gielen in berlikum dit weekend was errug gezellig heb nog ff met em gesproken, vond het zelf ook een geslaagde avond.

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago

Old Post Apr-01-2001 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for djiwan Click here to Send djiwan a Private Message Add djiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki need some help [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Twisted" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:56.

Forum Rules: