Philips HDD 100, de eerste en nog steeds de beste die ooit gemaakt is om op te nemen! Heb 'm al drie of vier jaar en nog steeds kan ik 20 Gb opnemen in maximum 192 kbps. Sets van 2 uur, 4 uur of 8 uur, dat spelleken bougeert 'm niet.
Het enige: het is niet krasvast Het heeft een zwarte kleur en spiegel. Als CSI vingerafdrukken wil komen nemen bij mij thuis, wel dan moeten ze dat toestelleken maar pakken
/EDIT: 't enige negatieve, heb er ooit 499 EUR voor betaald, maar nog altijd zijn geld meer dan waard!
Aug-30-2006 17:56
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
enige wa'k nog wil zien is dat ik de loops en cuepoints op een 2de SD-kaartje kan opslaan ... anders moet ik al die punten opnieuw maken in een 2de speler ... (mits ge nie altijd dezelfde cd in dezelfde speler stopt he) ... dusja, moe'k nog es zien te kopiere een van de volgende
Kunt ge die niet met nen data-kabel overzetten...?
Aug-30-2006 21:45
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by dj Elof
Ze gaan mij graag zien komen met mijn flight cases zonder vinyl, maar met CDJ's erin!
Vraagje voor cdj-owners; hoelang is de power cord van de cdj? Ik weet dat het mogelijk is om een langere te kopen, maar ben nu m'n djmeubel op maat aan het maken en alles zou moeten passen
Het is al zeker gaan Age of Empires rip, en het concept is ook niet gebaseerd op enig ander spel dat ik ken/ooit heb gespeeld.
Het is wel nog in ontwikkeling, dus niet alles werkt.
Sep-01-2006 12:04
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Miljaar waarom slaan die mk2's niet af in den orbit, bij soundstation en S2, 749