Alsjeblieft.....
Ga jullie gang jongens,blaat hier maar een eind in de rondte om zoveel mogelijk posts te maken als je maar kan
Go 4 it!!!!!
Jan-23-2002 12:17
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
oke.....
ik heb gvd nog geen studie financiering gehad
Jan-23-2002 12:39
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
beetje kinderachtig om zo'n thread te openen, maar ja, das mijn eigen bescheiden mening.
Moet alles nou perse serieus zijn? Dan zou 3/4 van alle posts zo de prullemak in kunnen (een kleine schatting).
Om even verder te gaan op die studiefinanciering: ik heb het ook nog niet gehad.....wordt deze thread toch nog een beetje serieus
GreetZ RubDub
Jan-23-2002 12:46
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
quote:
wordt deze thread toch nog een beetje serieus
ik doe m'n best.... ik doe m'n best.
Jan-23-2002 12:49
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
kinderachtig vind ik het om useless posts overal in te pleuren om maar zoveel mogelijk posts te behalen.
Er zijn meerdere mensen die zich ergeren aan dat soort gedoe,en nee niet alles hoeft serieus te zijn,er wordt veel gedolt en daar hoor je me ook niet over,maar als je niet begrijpt over welke posts t gaat,dan is dit zeer waarschijnlijk een goeie thread voor je
Jan-23-2002 12:57
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
IDD Donna, helemaal mee eens, dit is GVD een MUZIEKFORUM.....bijna niemand start nog een thread over muziek..
Nou snap ik wrom de ouwe members hier nie meer zijn, denk dat et tijd is dat ik ook maares ga (kom nog wel op de meeting hoor)
Originally posted by Donna Alsjeblieft.....
Ga jullie gang jongens,blaat hier maar een eind in de rondte om zoveel mogelijk posts te maken als je maar kan
Go 4 it!!!!!
Ah eindelijk, hier heb ik op zitten wchten. Ik hben al zo'n onzinposter al zeg ik hetzelf
Jan-23-2002 13:16
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by TranceFool IDD Donna, helemaal mee eens, dit is GVD een MUZIEKFORUM.....bijna niemand start nog een thread over muziek..
Nou snap ik wrom de ouwe members hier nie meer zijn, denk dat et tijd is dat ik ook maares ga (kom nog wel op de meeting hoor)
indeed,maar meeten word op deze manier ook nog leuker dan posten
Hmzz,k vraag me af of mensen tijdens een meeting ook in de groep gooien dat ze hebben gefriemelt met een chickie
Naja altijd nog de kickban of de ignore optie
Jan-23-2002 13:22
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink beetje kinderachtig om zo'n thread te openen, maar ja, das mijn eigen bescheiden mening.
Moet alles nou perse serieus zijn? Dan zou 3/4 van alle posts zo de prullemak in kunnen (een kleine schatting).
Nou, ik vind het wel terecht dat eindelijk een keer iemand er wat van zegt!! hulde aan Donna!
Kom op zeg, er wordt de laatste tijd (nouja, eigenlijk al heel lang) bijna alleen maar onzin en CRAP gepost.. het is lang geleden dat ik een thread ben tegengekomen die zinnig was en ook zinnig is gebleven.
Jan-23-2002 13:24
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
Nou, ik vind het wel terecht dat eindelijk een keer iemand er wat van zegt!! hulde aan Donna!
Kom op zeg, er wordt de laatste tijd (nouja, eigenlijk al heel lang) bijna alleen maar onzin en CRAP gepost.. het is lang geleden dat ik een thread ben tegengekomen die zinnig was en ook zinnig is gebleven.
100% agree, het is geen kinderspeeltuin hierzo. Geintje is leuk, tuurlijk maar niet 80% onzin.
Wrom denk ie dat alle trouwe members weg zijn????
Zelfde als onze Glanis, die zoveel voor ons gedaan heb, met uploaden enzo die komt ook nooit meer.....Optimus had ook al een hele lijst members, maar vond dat deze er ook nog wel bij mocht
een aantal mensen typen hier EXACT wat ik de laatste dagen ook al meer dan eens heb gedacht....: wanneer weer es een thread over trance?
Jan-23-2002 13:41
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by TranceFool
100% agree, het is geen kinderspeeltuin hierzo. Geintje is leuk, tuurlijk maar niet 80% onzin.
Wrom denk ie dat alle trouwe members weg zijn????
Zelfde als onze Glanis, die zoveel voor ons gedaan heb, met uploaden enzo die komt ook nooit meer.....Optimus had ook al een hele lijst members, maar vond dat deze er ook nog wel bij mocht
ja idd.. zeker als je het vergelijkt met andere forums/fora is dit forum toch wel naar een heel erg bedenkelijk niveau afgezakt. informatief is het in ieder geval zeker niet meer. ja misschien als je wil weten hoe de hormonale gesteldheid van enkele members (ik noem geen namen) hierzo is.