Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Discotheek top 3
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004
Discotheek top 3

Zoals de titel al zegt: wat is je top 3 van favoriete discotheken? Zeg ook welke room in de discotheek je voorkeur heeft omdat tegenwoordig elke club wel een groove of whatever zaal naast de main room heeft.

Ik zal starten:

#1 Versuz Hasselt op donderdag in de house/groove zaal boven. Dj Bart Maes draait daar dan en hij draait naar mijn mening echt vette club house en zelfs af en toe wat meer "underground" stuff. I like it.

#2 Reflex club op zaterdag. Iets minder goed dan in de versuz boven op donderdag maar ook hier vette house. Verschil met versuz is ook dat hier meer groove gedraaid wordt.

#3 Illusion boven. Ben nog ni zoveel boven geweest eigenlijk maar de paar keren dat ik er was kon het mij wel bekoren. Ook hier weer groove en house a volonté.

Nu de rest

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-13-2005 13:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

moeilijke vraag die ik een paar jaar geleden veel eenvoudiger kon beantwoorden. Toen zag die er als volgt uit:
Cherry Moon
Ckomilfoo
BBC

het laatste jaar ben ik eigenlijk alleen nog maar in de Asta geweest denk ik. En das dan ook direct men favoriete discotheek.

Old Post Aug-13-2005 14:15  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InTeXoR
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

1) Illusion (ground): velen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind de ground-residents top. OK de mixen van sommigen zijn niet altijd even geweldig en soms passeert er iets teveel retro op een avond maar over't algemeen vind ik het nog altijd de beste trance-dancing, zeker in de vroege uurtjes of op een trance classix of rising sun.

2) Fuse: super sfeer, super volk en iedere week wel een internationale guest van formaat. wat ik daar al niet allemaal heb gezien en gehoord, vaak voor de eerste keer, het is niet meer bij te houden vrees ik het blijft ook 1 van de weinige plaatsen waarvan ik me niet kan herinneren er ooit ontgoocheld te zijn buitengekomen.

3) Versuz: gewoon voor het gebouw, want de muziek op gewone avonden staat me totaal niet aan.

Old Post Aug-13-2005 14:43 
Click Here to See the Profile for InTeXoR Click here to Send InTeXoR a Private Message Add InTeXoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

1) Real

de rest interesseert mij ni

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Aug-13-2005 14:55 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

1. Illusion boven
2. Barabar
3. Illusion beneden

tzelfde ma toch

Old Post Aug-13-2005 15:03  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

1. Café d'Anvers
2. La Rocca
3. Fuse

Old Post Aug-13-2005 15:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

1.cafe d'anvers
2.Industria
3.Highstreet. het zit er meestal goed vol, de muziek is wel niet echt om over naar huis te schrijven, ma als ge daar af en toe komt, kunt ge daar wel goede leut maken
3. gedeelde 3de plaats zoals gert---> asta

Old Post Aug-13-2005 15:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004

das voor mij ook wel meer nostalgie ...

vroeger:

1.Extreme
2.Illusion (toen was er nog geen level)
3.At The Villa (Kobbegem)

Nu:
1.Illusion (ground)
2.Cherry Moon (The Foyer)
3.Tropicana (Main Room)

Old Post Aug-13-2005 20:29  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Heb in mijn leven 3 discotheken gedaan. 1 ervan is de Highstreet en die komt zeker ni in mijn top 3, 1 ervan was in een boerengat in Slovakije, overdag was den entree een groentenwinken en die was zeker ni slecht.
De beste voor mij was nog steeds in Praag, ergens tegen de brug.

Old Post Aug-13-2005 20:34  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

1) Illusion ground level op zaterdag vanaf 5u en op feestjes als Trance Classix en Rising Sun. Na Tomorrowland nog afgezakt naar Lier en ik moet zeggen sublieme dingen gehoord. Jean had duidelijk zijn extremebak meegebracht . Beste feestje van Illusion ! En bijna altijd een goeie sfeer.

2) La Rocca main room op zondag : gevarieerde muziek , relaxte sfeer , speciaal partyvolkje en vaak passeren er platen die je nooit elders zal horen en al gehoord hebt.

3) Club Space op maandag : lekker in de zeteltjes liggen met bijhorende flipmuziek

Old Post Aug-17-2005 15:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceSeeker
Laurent garnier Addict

Registered: Dec 2001

1) Fuse/Silo (beste muziek&sfeer)
2) La Rocca
3) Illusion

Best of the best:
Laurent Garnier - sambu

Old Post Aug-17-2005 18:25  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceSeeker Click here to Send TranceSeeker a Private Message Visit TranceSeeker's homepage! Add TranceSeeker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

Nooit echt naar discotheken geweest dus ik kan geen top3 zeggen

quote:
Originally posted by Dark Apostle
De beste voor mij was nog steeds in Praag, ergens tegen de brug.

met eindejaarsreis waren we naar Praag geweest, 2 avonden achter elkaar in die keet geweest, nog nooit zo goed geamuseerd als toen, geweldige tent, waren 3 of 4 verschillende verdiepingen dacht ik

Old Post Aug-17-2005 19:57  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Discotheek top 3
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmelodic trance from last few years [2011] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVanessa Mae - "White Bird" (Cosmic Gate Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:49.

Forum Rules: