Originally posted by christina
hmm da ziet er toch ni al te best uit.
waar zijn de namen om de mensen naar zee te lokken?
Illusionfans komen voor de Illusion DJ's & niet voor de guests.
Dit feestje is elk jaar uitverkocht dus waarom zou dat nu anders zijn.
Er is bij ons kwaliteit genoeg om de mensen een leuke avond te bezorgen hoor!
May-15-2007 19:28
christina
Registered: Jan 2006
Originally posted by A-TOM-X
Illusionfans komen voor de Illusion DJ's & niet voor de guests.
Dit feestje is elk jaar uitverkocht dus waarom zou dat nu anders zijn.
Er is bij ons kwaliteit genoeg om de mensen een leuke avond te bezorgen hoor!
ja maar zoiets krijgt ge elk weekend al in de club te zien krijgt, dan gaat ge toch minder geneigd zijn om zo ver te reizen dan wanneer er een speciale naam op staat.
May-15-2007 19:33
A-TOM-X
tranceaddict
Registered: Sep 2006
quote:
Originally posted by christina
ja maar zoiets krijgt ge elk weekend al in de club te zien krijgt, dan gaat ge toch minder geneigd zijn om zo ver te reizen dan wanneer er een speciale naam op staat.
Kan goed zijn, maar het Illusion@The Beach & niet Tiësto of Armin@The Beach he. Trouwens guests genoeg hoor: Bountyhunter, Ikzelf & Seelen vs Massimo zijn geen residents in Illusion.
In September is het 20 jaar Illusion in het Sportpaleis, daar zullen al guests genoeg aanwezig zijn. Volgende zaterdag komt Markus Schulz trouwens naar Illusion!
May-15-2007 19:40
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Kan goed zijn, maar het Illusion@The Beach & niet Tiësto of Armin@The Beach he.
Wat is dat voor een argument... In 2004 heette het ook Illusion @ the beach en stond tiesto daar wel.
Misschien kom ik wel af voor de fun; zover is het zeker niet; maar ik hoop dan wel dat het niet allemaal platte retro bucht gaat worden, maar wel noemenswaardige trance(classics). Illusion wou zich toch weer als trancetent profileren, of is dat enkel voor de guests weggelegd ?
May-15-2007 19:49
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
De Trance in Illusion moet toch altijd van de guests komen ze
May-15-2007 20:55
A-TOM-X
tranceaddict
quote:
Originally posted by Devilex
De Trance in Illusion moet toch altijd van de guests komen ze
Sorry maar dan denk ik dat het wel lang geleden is dat jij nog in Illusion bent geweest! Op zaterdag is het enkel en alleen nog trance in Illusion en niet enkel van de guests!
May-15-2007 21:45
A-TOM-X
tranceaddict
quote:
Originally posted by Push2005
Wat is dat voor een argument... In 2004 heette het ook Illusion @ the beach en stond tiesto daar wel.
Misschien kom ik wel af voor de fun; zover is het zeker niet; maar ik hoop dan wel dat het niet allemaal platte retro bucht gaat worden, maar wel noemenswaardige trance(classics). Illusion wou zich toch weer als trancetent profileren, of is dat enkel voor de guests weggelegd ?
Wat voor argument? Sinds wanneer staat er geschreven dat als Illusion een evenement organiseert dat daar guests moeten bij zijn? Voor de elvendertigste keer Tiësto of Ronald Van Gelderen is dan wel interessant?
De jeugd van vandaag is veel te verwend, wij reden vroeger elke week heel België door om andere clubs te ontdekken en voor de muziek! Als ik dan lees dat men enkel voor een guestdj wil komen en niet voor de residents dan moet je gewoon uit Illusion wegblijven.
Retroclassix is retroclassix, als je enkel en alleen tranceclassix wil dan moet je naar Memories gaan! Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook veel liever enkel en alleen tranceclassix! Daarom hoop ik ook dat ik de zaal mag afsluiten net als vorig jaar.
May-15-2007 21:50
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
quote:
Retroclassix is retroclassix, als je enkel en alleen tranceclassix wil dan moet je naar Memories gaan! Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook veel liever enkel en alleen tranceclassix! Daarom hoop ik ook dat ik de zaal mag afsluiten net als vorig jaar.
Zie dat je tegen dan Marino's Free Time bijhebt, Tom!
Originally posted by FCB_Fanatic
Monday 14/05 - PSW presents ProgreSsion Waves: electro @ Bar Australian, Antwerpen - Jaxx, VEGA, Fanatix, Beltsin
en hoe is het geweest Jasper ? Goeie "test-run" gehad voor de 27ste ?
May-15-2007 23:35
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
quote:
Sorry maar dan denk ik dat het wel lang geleden is dat jij nog in Illusion bent geweest! Op zaterdag is het enkel en alleen nog trance in Illusion en niet enkel van de guests!
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest. En met alle respect ik heb tijdens de sets van Jan en Wout GEEN ENKELE deftige overgang gehoord. Elke plaat werd verkracht en afgebroken voor de climax.
May-16-2007 08:08
A-TOM-X
tranceaddict
quote:
Originally posted by Devilex
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest. En met alle respect ik heb tijdens de sets van Jan en Wout GEEN ENKELE deftige overgang gehoord. Elke plaat werd verkracht en afgebroken voor de climax.
Je zei dat er geen trance gedraaid werd, dat heeft niets te maken met overgangen.
Och, uiteindelijk is het mixen voor de ene belangrijk terwijl de andere het meestal nog niet eens hoort. Het kan niet altijd voor iedereen goed zijn he.
May-16-2007 08:18
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Je zei dat er geen trance gedraaid werd, dat heeft niets te maken met overgangen.
Och, uiteindelijk is het mixen voor de ene belangrijk terwijl de andere het meestal nog niet eens hoort. Het kan niet altijd voor iedereen goed zijn he.
Gewoon erg dat de DJ's die er al zovele jaren draaien, nog gene zak kunnen mixen. Ach ja... Fanboykes zullen er altijd zijn.