Jan-24-2008 20:08
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
wat zijn zo wat de dingen waar jullie je in ergeren,
Oude topics-bumps
Jan-24-2008 20:47
TOR
Kackvogel
Registered: Aug 2001
- Het door mongoloďden opstarten van nieuwe threads wanneer er oude voorhanden zijn.
Jan-24-2008 21:23
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
hahaaaa, den dries toch, waar zijn de tijden, toch een patéke.
ontopic:
-mensen die gewoon luidop liggen babbelen/telefoneren in de cinéma. dan begint m'n bloed echt te koken ´µ%"é-@&(çč§#
gisteren wast weer zo ver; eerst ne gsm "blablabla.. neje kben ne film aant zien!" en daarna 2 mensen die regelmatig gewoon luidop met elkaar praatten, en dan vooral tijdens stille momenten. GRRRRRRR. en niemand reageert dan nog, da's allemaal doodnormaal blijkbaar. [/rage]
Jan-24-2008 22:03
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Echt waar mijn grootste irritatie: mensen die het oersimpele concept "voorrang van rechts" niet snappen...
Op het werk een hele dag niets te doen hebben. Ik heb liever veel werk dan bijna geen.
Jan-25-2008 13:38
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Gladius
hahaaaa, den dries toch, waar zijn de tijden, toch een patéke.
ontopic:
-mensen die gewoon luidop liggen babbelen/telefoneren in de cinéma. dan begint m'n bloed echt te koken ´µ%"é-@&(çč§#
gisteren wast weer zo ver; eerst ne gsm "blablabla.. neje kben ne film aant zien!" en daarna 2 mensen die regelmatig gewoon luidop met elkaar praatten, en dan vooral tijdens stille momenten. GRRRRRRR. en niemand reageert dan nog, da's allemaal doodnormaal blijkbaar. [/rage]
Er is nu een nieuwe dienst in de Metropolis waarbij je een SMS kan sturen naar een bepaald nummer wanneer er problemen zijn (luide babbelaars, mensen die op uw plaats zitten, agressie,...) met daarin de aard van het probleem en de zaal waarin je zit, en dan wordt er meteen een interventie gemaakt. Blijkbaar werkt het ook
Originally posted by DJ Zetski
Op het werk een hele dag niets te doen hebben. Ik heb liever veel werk dan bijna geen.
+1, soms zijn er bij ons periodes met veel werk, maar sinds een week of zo is er amper iets te doen. Kheb ook liever te veel werk dan te weinig, hoewel sommige mij hierom gek verklaren.
Ahja, en gesnurk, daar kan ik mij gigantisch aan ergeren
Jan-25-2008 14:18
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
In de Kinepolis hier jammen ze het signaal van je gsm in de zalen. Bellen of SMSen is onmogelijk
Een goede maatregel vind ik.
Jan-25-2008 14:21
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Push2005
Een goede maatregel vind ik.
tja aan de ene kant akkoord. Maar aan de andere kant, wat als er op die moment net iets ergs gebeurd met een familielid en je wordt gebeld?