Bwah, commerciële belangen zijn er altijd in het spel, zelfs bij het kleinste fuifke. Das nu eenmaal de wet van de markt. Maar zo'n event organiseren en er dan bijna openlijk voor uitkomen dat ge het marginale schijtmuziek vind en dj's programmeren die dat ook vinden maar voor de quick bucks wel efkes willen faken, da gaat er voor mij een beetje over. Plus het feit dat ze ondanks die attitude met dit feestje dan nog eens een serieuze boost geven aan een opkomende subcultuur die ik liever kwijt dan rijk ben, die ironie is me gewoon te veel
Originally posted by Xilver
Der stonden van die belachelijkaards op Highlite ook. Vonden Dries en ik er niks beter op dan die mannen nog belachelijker te maken door erbij te gaan staan, en mee gelijk ne mongool te staan springen. Moedigen die kerels ons toch wel aan zeker, die vonden ons beter skiën dan henzelf
ROFL
Jasper +1 btw
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Jan-26-2006 13:50
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Xilver
Der stonden van die belachelijkaards op Highlite ook. Vonden Dries en ik er niks beter op dan die mannen nog belachelijker te maken door erbij te gaan staan, en mee gelijk ne mongool te staan springen. Moedigen die kerels ons toch wel aan zeker, die vonden ons beter skiën dan henzelf
haha ocharme van amateur naar professioneel langlaufer in 5 minute
Jan-26-2006 14:41
TOR
Kackvogel
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Push2005
Je hebt wel gelijk; maar hun doelpubliek zit hem net bij de 16-jarigen... die hardere sounds das typisch voor pubers ... ze gaan da nie rap wijzigen.
En kheb da filmke nu ook bekeken... shit; ik kan die muziek wel horen voor een uurke ofzo, maar toch ook nie langer; en dan merk je toch ook wel dat het trancepubliek een totaal ander soort publiek is dan dat... zonder skistijl
Hoedanook 't blijft beter dan R&B
zie maar dat je er bij bent volgende week vrijdag
Jan-26-2006 19:12
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
Zo-even naar 'Sterren op de dansvloer' gekeke op VTM. Man man, die Pim is zo een n00b, hij kreeg slechte kritiek van een jurylid, ma meneerke wordt er ni uitgestemd omda papa op de VRT werkt vuil ******!
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by mellow_head
Zo-even naar 'Sterren op de dansvloer' gekeke op VTM. Man man, die Pim is zo een n00b, hij kreeg slechte kritiek van een jurylid, ma meneerke wordt er ni uitgestemd omda papa op de VRT werkt vuil ******!
?? het is niet dat vrt en vtm zo'n goei maatjes zijn he
Jan-28-2006 01:27
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by mellow_head
Pim =
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Jan-28-2006 09:09
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Bertn
?? het is niet dat vrt en vtm zo'n goei maatjes zijn he
idd was dat niet algemeen bekend? (praktisch basiskennis)
bij ons thuis kijken ze ook NOOIT naar vtm (men grootvader heeft nog bij den brt gewerk daarmee )
Jan-28-2006 12:21
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by Real
Pim =
ROFL
das gewoon door de kijker da dien der in blijft... 1ste afvaller was Gene Bervoets, waarom? omdat dien zijn fans niet geweldig met gsm's en sms'jes overweg kunnen. die van Sam Goris en Pim wel...
(deze aflevering ni gezien, wie isder uit??)
Jan-28-2006 13:04
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
let's dance gezien op VT4? diene Leo van der elst krijgt daar een chica om mee te dansen damn! ge kunt de filmkes trouwens zien op de vt4 site...
Jan-28-2006 21:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Antony
ROFL
das gewoon door de kijker da dien der in blijft... 1ste afvaller was Gene Bervoets, waarom? omdat dien zijn fans niet geweldig met gsm's en sms'jes overweg kunnen. die van Sam Goris en Pim wel...
(deze aflevering ni gezien, wie isder uit??)
Heb daar gisteren toevallig een stuk van gezien. Snap niet wat de mensen zien in zo'n programma. Misschien is het wel de hippe jury of kijken de mensen ernaar om jacques zijn smoelen te zien ofwel zitten ze te hopen op een return van the pin up club met wendy van wanten.
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by djcresto
Heb daar gisteren toevallig een stuk van gezien. Snap niet wat de mensen zien in zo'n programma. Misschien is het wel de hippe jury of kijken de mensen ernaar om jacques zijn smoelen te zien ofwel zitten ze te hopen op een return van the pin up club met wendy van wanten.
francesca vantielen had een enorm decolleté, en het leek alsof ze een ganse avond stijve tepels had. was echt iets raars. zowel mijn pa als ik waren gefascineerd!