Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by mellow_head
Ksnap ni hoe ge series gelijk da interessant blijft vinden, ik heb Lost en Prison Break een tijdje gevolgd (seizoen 1), toen d8k: as ze da ni te veel gaan uitmelke gaat da nog wel een tof serieke worde, ma ze blijve er ma dingen op uitvinden zoda er nog 480 seizoenen gemaakt kunnen worden Sopranos number 1!! RESPECT FOR DEZE SHIZZLE!!!
ik ben ook een sopranos fan, maar hier zijt ge gewoon uit uw nek aan het lullen
de grote verhaallijn van heroes 1 wordt na 23 afleveringen al volledig afgerond, daarna starten ze gewoon met een "nieuwe" verhaallijn. van prison break gaan ze 3 seizoenen maken en dan stoppen ze ermee, dat staat nu al vast.
hoeveel sopranos-seizoenen zijn er gemaakt? Juist ja, ZES
Feb-10-2007 10:51
Real
hi!
Registered: Feb 2004
quote:
Originally posted by Bertn
hoeveel sopranos-seizoenen zijn er gemaakt? Juist ja, ZES
Maar de verhaallijnen in Sopranos zijn steeds anders, ge kunt moeilijk zeggen dat die serie uitgemolken wordt.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Feb-10-2007 10:56
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by Bertn
van prison break gaan ze 3 seizoenen maken en dan stoppen ze ermee, dat staat nu al vast.
Bron? Want ik dacht dat tijdens de special van een paar weken geleden, er gezegd was van 6 seizoenen.
edit: quote van de producer/schrijver: "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”"
http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1628
Dus zelfs als deel 2 en3 van hun trilogie slechts 1 seizoen duren zijn het er meer dan 3.
Maar hopelijk worden het er 3, want anders krijgen we uitgemelkte lost toestanden
Last edited by MikeVee on Feb-10-2007 at 11:23
Feb-10-2007 11:14
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by MikeVee
Bron? Want ik dacht dat tijdens de special van een paar weken geleden, er gezegd was van 6 seizoenen.
edit: quote van de producer/schrijver: "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”"
Dus zelfs als deel 2 en3 van hun trilogie slechts 1 seizoen duren zijn het er meer dan 3.
Maar hopelijk worden het er 3, want anders krijgen we uitgemelkte lost toestanden
Zoals ik het begrepen heb zou de huidige verhaallijn afgerond worden na dit seizoen, en in een mogelijke derde seizoen zou er in een nieuwe verhaallijn dan gefocused worden op enkele hoofdpersonages..
De kans dat er nog meerdere seizoen komen is dus groot, maar het huidige verhaal zal dus zeker niet uitgemolken worden..
Feb-10-2007 12:05
De Geert
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
quote:
Originally posted by FenixStyle
SUUUPEEEEER aflevering van Prison Break!
kijkte gulder eigelijk altijd rechtstreeks naar lost en prison break? zoja, waarda?
Feb-10-2007 12:32
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by De Geert
kijkte gulder eigelijk altijd rechtstreeks naar lost en prison break? zoja, waarda?
De afleveringen zijn meestal een half uur na uitzending (voor Prison Break is dit meestal vanaf 3u40 in de nacht van maandag op dinsdag) online te vinden op torrents, newsgroups,...
Maar ben zeker niet zo zot als sommigen anderen om er speciaal m'n wekker voor op te zetten hoor