Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!

Old Post Jun-11-2005 20:05  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by zoric
Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!

samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...

www.laszlo.se

Old Post Jun-11-2005 20:08 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click Here to Email Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag kom nyss hem.. har varit hos en kompis å kollat på The Pacifist...

erhm ..

Old Post Jun-12-2005 02:24  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

bah - skulle aldrig druckit den där red bullen. ni när skolarbetena är överstökade så klättrar jag istället på väggarna av rastlöshet...ingen som har en magisteruppsats som skall vara inlämnad imorgon bitti som ni inte börjat med? ge hit så fixar jag det på stört!

www.laszlo.se

Old Post Jun-13-2005 01:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click Here to Email Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...

Ohh få är jag inte ensam.
Tyvärr så somnar jag nån gång på kvällen och sitter uppe på natten. Som nu, har lite sing allong till milk inc. folk ska nog vara tacksamma att dom sover

Old Post Jun-13-2005 01:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

blev visst ett långt samtal och då blev det lite sent...

insignificant cor member alliance

Old Post Jun-14-2005 03:23  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Tankar.
Dom stör mig, störde mig så grymt att jag inte kunde sova. Blargh.

Dumma flickor, dumma tankar :P

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jun-14-2005 10:06  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Laszlo

Yeah, Jag hatar verkligen att vara uppe för länge och sedan sova bort hela dagen. I slutet av skolåret så hade jag skitmycket att göra, Då ville jag inte göra ett skit, Just nu känns det tvärtom, Jag vill ha hur mycket som helst att göra istället för att inte göra ett skit en dag som den här.

Jag får väl försöka ta och hitta på något med någon/några..eller kolla om det finns något att göra ikväll..erhm, Jag är verkligen rastlös!

Old Post Jun-14-2005 15:57  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj christian
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?

Old Post Jun-14-2005 19:55  Sweden
Click Here to See the Profile for dj christian Click Here to Email dj christian Click here to Send dj christian a Private Message Add dj christian to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by dj christian
själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?

Jag säger.. Din störda jävel sov
Men det är bara jag

Old Post Jun-14-2005 23:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu

Old Post Aug-30-2005 00:46  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu

ojoj får jag fråga vad du jobbar med?

Old Post Aug-30-2005 15:26  Sweden

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:47.

Forum Rules: