Registered: Nov 2000
Själv gick jag och la mig kl 5 imorse... Satt hemma hos polaren och spelade GTA3 haha... Sorgligt men sant.
Mar-02-2002 12:28
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
För att jag har så tråkigt liv?
Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II
Mar-03-2002 01:31
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Gaby För att jag har så tråkigt liv?
Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II
Vem har inte tråkigt liv Det är du inte ensam om.....
Det är ju sant att man måste vänta så länge på del 2...Fan kan inte gå å lägga mig ännu....Ladda ju precis Picottos nya album...
Hehehe....Lider nog av laddarsjukan....
Fan till å med datorn börjar må dåligt....Dax att formatera snart....
Mar-03-2002 02:12
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
för att jag tagit alldeles för mycke cola kuuuuuuuuuul
Mar-03-2002 03:42
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Nä men gumman då.... inte har du ett tråkigt liv, och inte har x-dream eller nån annan det heller. Tänk efter, vi har ju alla trance Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....
Iaf. fan va de blev mycke igår, sent, fullt, jag vann till och med en massa på black jacken!!! Brukar man ju aldrig, specielt när man e as packad...
Originally posted by SteveTranz4ever Nä men gumman då.... inte har du ett tråkigt liv, och inte har x-dream eller nån annan det heller. Tänk efter, vi har ju alla trance Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....
Iaf. fan va de blev mycke igår, sent, fullt, jag vann till och med en massa på black jacken!!! Brukar man ju aldrig, specielt när man e as packad...
(hoppas hvd.vrks.tbltn tar snart :P)
Ha D
Klart att man har lite tråkigt ibland.....Fan den videon låter grym.....
Inte vanligt att man vinner på black jacken....Bara att gratulera Steve....
Har den börjat värka än...Tabletten eller?
Mar-03-2002 12:05
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Misströsta inte... strax dyker Star Wars II upp och då är det bara ett halvår till nästa Sagan och när den dykt upp är det bara ett halvår till nästa Star Wars och när den dykt upp....
Mar-03-2002 13:41
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by x-dream Har den börjat värka än...Tabletten eller?
Jag mår som en gud nu mer
quote:
Originally posted by Aendy
Misströsta inte... strax dyker Star Wars II upp och då är det bara ett halvår till nästa Sagan och när den dykt upp är det bara ett halvår till nästa Star Wars och när den dykt upp....
Hoppas denna är bättre än 1an. Den nya asså. För den var fan som en barn film i min mening, för mycket humor (Jar jar bing) för mycke super bowl a´la America känsla (publik och komentator i pod race)
För mycket nya konstiga karaktärer och aliens.
Annars var den cool
4an är i min mening bäst fortfarande sen 6an sen 5an sen 1an
Jag har samtliga på DVD rip, så om nån vill ha så PMa mig
Föresten, har ni sett parodi filmen Thumbwars, rätt kul