Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Själv gick jag och la mig kl 5 imorse... Satt hemma hos polaren och spelade GTA3 haha... Sorgligt men sant.

Old Post Mar-02-2002 12:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click Here to Email mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

För att jag har så tråkigt liv?
Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II

Old Post Mar-03-2002 01:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click Here to Email Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by Gaby
Var och såg Sagan om ringen (bätter sent än aldrig...) den var ju helt ok, jobbigt bara att behöva vänta på del II

Vem har inte tråkigt liv Det är du inte ensam om.....

Det är ju sant att man måste vänta så länge på del 2...Fan kan inte gå å lägga mig ännu....Ladda ju precis Picottos nya album...

Hehehe....Lider nog av laddarsjukan....

Fan till å med datorn börjar må dåligt....Dax att formatera snart....

Old Post Mar-03-2002 02:12  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click Here to Email x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

för att jag tagit alldeles för mycke cola kuuuuuuuuuul

Old Post Mar-03-2002 03:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Nä men gumman då.... inte har du ett tråkigt liv, och inte har x-dream eller nån annan det heller. Tänk efter, vi har ju alla trance Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....

Iaf. fan va de blev mycke igår, sent, fullt, jag vann till och med en massa på black jacken!!! Brukar man ju aldrig, specielt när man e as packad...

(hoppas hvd.vrks.tbltn tar snart :P)

Ha D

Old Post Mar-03-2002 11:47  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click Here to Email SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nä men gumman då.... inte har du ett tråkigt liv, och inte har x-dream eller nån annan det heller. Tänk efter, vi har ju alla trance Och se fram emot att snart kan ni alla få en DVD rip av mig på Innercity från 2001-12-29 på 691 Mb. Grymish säger jag. Fast Tiesto på Dutch Dimension videon slår allt ändå....

Iaf. fan va de blev mycke igår, sent, fullt, jag vann till och med en massa på black jacken!!! Brukar man ju aldrig, specielt när man e as packad...

(hoppas hvd.vrks.tbltn tar snart :P)

Ha D

Klart att man har lite tråkigt ibland.....Fan den videon låter grym.....

Inte vanligt att man vinner på black jacken....Bara att gratulera Steve....

Har den börjat värka än...Tabletten eller?

Old Post Mar-03-2002 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click Here to Email x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:

Misströsta inte... strax dyker Star Wars II upp och då är det bara ett halvår till nästa Sagan och när den dykt upp är det bara ett halvår till nästa Star Wars och när den dykt upp....

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-03-2002 13:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click Here to Email Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Har den börjat värka än...Tabletten eller?
Jag mår som en gud nu mer
quote:
Originally posted by Aendy

Misströsta inte... strax dyker Star Wars II upp och då är det bara ett halvår till nästa Sagan och när den dykt upp är det bara ett halvår till nästa Star Wars och när den dykt upp....
Hoppas denna är bättre än 1an. Den nya asså. För den var fan som en barn film i min mening, för mycket humor (Jar jar bing) för mycke super bowl a´la America känsla (publik och komentator i pod race)
För mycket nya konstiga karaktärer och aliens.

Annars var den cool

4an är i min mening bäst fortfarande sen 6an sen 5an sen 1an
Jag har samtliga på DVD rip, så om nån vill ha så PMa mig
Föresten, har ni sett parodi filmen Thumbwars, rätt kul

Vi har ju Matrix 2 på g också

Last edited by SteveTranz4ever on Mar-03-2002 at 14:47

Old Post Mar-03-2002 14:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click Here to Email SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

HENKE glider in o han bombar kalaset!

Old Post Mar-03-2002 14:57  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Vi har ju Matrix 2 på g också

Samt Terminator 3 och 4
Nu e kl snart halv 1 och jag ska krypa till kojs...skola imorn

Hare bra alla coola

Old Post Mar-03-2002 23:19 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click Here to Email mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

...för att det tar sån jävla tid att ladda hem de nya singlarna på TA...

Old Post Mar-06-2002 01:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click Here to Email reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Satan i gatan.....Jag har inte varit på nätet på två dagar nu....

Har inte lyckats få igång min dator.....

Old Post Mar-07-2002 08:09  Sweden

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:20.

Forum Rules: