Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by reveal idag är anledningen att dj doboy kör ett fett liveset på di.fm
Och nu sitter han där och drar i spakarna igen... JAG ÄLSKAR DEN SNUBBEN. Det är faen läge att dra hit honom till kalla Sverige och låta honom visa upp vad han går för på någon klubb. Har försökt beställa hans skivor via e-mail eftersom jag tycker han förtjänar att få in lite stålar på all den glädje han gett mig. Doboy är gud oavsett om han har alla hjälpmedel till att mixa, det är låtvalet och flytet som jag är så JÄLA impad av. GODAMN!
Dec-08-2001 21:30
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
japp, han är mkt fin, *lyssnar*
födelsedagsfest på DI, massvis med djs som lirar live ikväll
lägg märke till att vår egen Irish lirade ett set för ett par timmar sen
Ska stanna hemma fram till nyår, min plånbok tillåter inget mera ...va kan man göra hemma en fre/lör?
Dec-15-2001 03:03
Gaby
DanceAddictPartyQueen
05:30 och jag e fortfarande uppe??? Nej nu får det vara nog!!
Dec-15-2001 04:45
Aendy
Lifeaddict
varför är jag fortfarande uppe?... Jo därför att jag står framför datorn i entrén och frenetiskt försöker lära mig ett aerobicsprogram på en yta av 1,5 kvadratmeter utan att slå sönder extremiteter (heter det va?). Faen detta är värre än att råplugga för tenta kvällen innan skrivning, detta är riktigt tungt och frustrerande. Borde varit ute i god tid, för vi har ju trots allt dansstudios på skolan för sånt här. ÅNGEST! Hade hellre varit ute å dansat på riktigt :~(
Dec-16-2001 00:04
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Fan vad jag hatar att bli väckt mitt i natten av polare som är på efterfest.....Och man hör hög trance musik pumpa ut ur högtalarna och man har tagit en lugn hemmakväll tittat på video med mera....
Nu kan jag ju fan inte somna om......
Dec-16-2001 02:23
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
YEEES!!!
Jag e uppe för jag just kom hem.. har haft världens längsta snöbollskrig me grabbarna från konsum (jobbar där på torsdagar) ända från vasastan till söder......faan va härligt det e me snö
åh vet ni va?! jag blev klar med min c-uppsats ida!!!!! fan va jag e duktig
nu e frågan, kommer jag orka upp imorn till min klipptid kl 10?!
go natt på er mina allra bästa tranceaddictkompisar i världen!!! pusspuss
Dec-21-2001 02:32
reveal
always in the mix
spelar civilization 3...
Jan-02-2002 01:59
mindshooter
Neverchanging avatar
Själv har jag spenderat många nätter framför Counter strike nu Jävla beroende framkallande........
Har PMat lite med skaparen också som förövrigt är en regulär medlem på TA
Nu kommer inte jag tillbaka förrän runt den 10nde så se till att vara lika gulliga mot varandra nu som ni alltid varit
Jan-02-2002 10:45
reveal
always in the mix
vem är det som skapat det?
Jan-02-2002 14:15
mindshooter
Neverchanging avatar