Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hebben jullie/bekende dj een lief?
Pages (22): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002

Das wat ik mij al een tijdje afvroeg. Ik er al 2 heb moeten opgeven dit jaar gewoon omdat ze naar rock/punk enzo luisteren (op het eerste zicht een domme reden ik weet het, maar in de realiteit zeer ondoenbaar vooraal qua uitgaan enzo) In deze tijden van rockmuziek vind ge gewoon bijna niemand meer. Nu heb ik weer iemand ontmoet die ik wel leuk vind, ma kweet nog totaal niks over haar muziekstijl, en kvrees er wel een beke voor om het haar te vragen. Kweet wel da ze graag nekeer uitgaat, ma da wilt ook ni veel zegge hé (skaterfuifen). Ik weet ook da Dj tiesto nog single is dus als ik da zo allemaal op e rijke zet vrees ik dak voor altijd alleen ga blijven En kben ook ni zoooo normaal dus da help denk ik ook al ni. Heeft iemand toevallig hetzelde gevoel als ekik??

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Last edited by CygnusX on Jun-20-2004 at 22:21

Old Post May-24-2003 16:57 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

eerlijk gezegd niet... Bezien de mense u anders omda ge graag techno hoort of zo? Pff, ja verlede jaar miss wel, ma nu ni echt eigelek

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Last edited by Tiger777 on May-24-2003 at 17:07

Old Post May-24-2003 17:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

nope sorry...heb een maft mokke da graag naar trance luistert,maja kheb er dan ook 2 jaar achter gezocht (alé ja ni echt achter gezocht,opeens stond ze daar voor mijne neus,ze vrekocht bonnekes op een fuif,dus ge kunt u inbeelden daze mij veel gezien heeft ma soit we wijken af,we wijken af)
nabistaï uwen tijd komt nog wel jong,gewoon effe geduld hebben*geeft schouderklopje*

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post May-24-2003 17:07  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Ja hoor, en jullie kennen haar allemaal al : TatanaGirl. In't begin van onze relatie was ze voor R&B en andere Ultratop-muziek, maar nu is ze volledig bekeerd tot de trance

Old Post May-24-2003 17:23 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Visit CygnusX's homepage! Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Pfff , tis om depressief van te worde

Nee ze bekijke mij ni anders ofzo zenne, ma das dan altijd zo van 'gade gij naar werchter' 'neen, zijde zot, naar I love techno als ik kan ja' 'aja das waar ook'. Mij klas zit vol me rock R&B lovers enzo (en ook nen hardcorefan, daar kommen tenminste nog enigzins mee overeen). Ah, vrouwen, khoop dak ooit een goei tegekom

Ps: proficiat me u lief, zijt maar content (klootzak)

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post May-24-2003 17:24 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Nabistai
Mij klas zit vol me rock R&B lovers enzo

R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren, (echte) rock lovers, daar zou ik niet aan beginnen

Old Post May-24-2003 17:27 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Visit CygnusX's homepage! Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

quote:
Originally posted by CygnusX
R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren, (echte) rock lovers, daar zou ik niet aan beginnen

Mij lief van september heb ik (helaas) anders ni kunne convertere zenne. Me 2 maande vakantie voor de boeg en naar elke fuif gaan die er is, ziet de toekomst er mss toch iets beter uit

quote:

Old Post May-24-2003 17:32 
cyberia
born trancEaddict

hehe lol
wel in mijn klas zitten ook bijna allemaal rap en r&b lovers,enkel een paar da naar retro luisteren
ma heb hun onlangs naar tiësto live in concert laten luisteren,en ze wisten het wel te appreciëren

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post May-24-2003 17:32  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Ik begin ni aan converteren... Onze school zit vol me van die rock gastjes... Tis om triestig van te worde...

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-24-2003 17:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by CygnusX
R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren

kweetnie, ze. meestal is't zo van: "ah ja, trance, da is sylver en zo van die dingen"

Old Post May-24-2003 17:55  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

oh ja... da's waar. Ik proef zo'n slecht smaak in menne mond as ik da hoor...

quote:

Old Post May-24-2003 17:56  Belgium
cyberia
born trancEaddict

quote:
Originally posted by tor8024
kweetnie, ze. meestal is't zo van: "ah ja, trance, da is sylver en zo van die dingen"

dan zeg je:"nee da's gelijk MIKE en armin van buuren en zo van die dingen! "

quote:

Old Post May-24-2003 19:02  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Hebben jullie/bekende dj een lief?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:23.

Forum Rules: