Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Beatport is alleen creditcard.

Binnenkort komt Paypal met een dienst, waarbij hun een legitieme en tijdelijke creditcard nummer generen, zodat je via Paypal kan betalen alszijnde met een creditcard. Ze generen dus een creditcard nummer en security code, deze vul je in bij het afrekenen, en als je betaling rond is vervalt dat nummer weer. Wordt nu nog alleen op kleine schaal getest, maar als het aanslaat wordt het internationaal ingevoerd.

Old Post Jan-09-2007 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Beatport is alleen creditcard.

Binnenkort komt Paypal met een dienst, waarbij hun een legitieme en tijdelijke creditcard nummer generen, zodat je via Paypal kan betalen alszijnde met een creditcard. Ze generen dus een creditcard nummer en security code, deze vul je in bij het afrekenen, en als je betaling rond is vervalt dat nummer weer. Wordt nu nog alleen op kleine schaal getest, maar als het aanslaat wordt het internationaal ingevoerd.

Hmm jammer. Zou wel mooi zijn als zoiets komt ja.

Maar weet er iemand een site waar je mp3's kan downloaden met een gewone bankpas?

Old Post Jan-09-2007 18:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Kun je niet geld overmaken naar een paypal account??

Maar hoe oud ben je? Zo moeilijk is het toch niet om aan een CC te komen?

Old Post Jan-09-2007 19:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click Here to Email magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

quote:
Originally posted by magrec
Kun je niet geld overmaken naar een paypal account??

Maar hoe oud ben je? Zo moeilijk is het toch niet om aan een CC te komen?

21.. Mja om hiervoor een creditcard aan te schaffen terwijl er nog veel meer sites zijn die gewoon met een bankpas kunnen.

Old Post Jan-09-2007 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Paypal is makkelijker en veiliger dan bankpas

Creditcard aanvragen is trouwens verdomt lastig met een stufi schuld en geen vast werk

Old Post Jan-09-2007 20:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

quote:
Paypal is makkelijker en veiliger dan bankpas

Creditcard aanvragen is trouwens verdomt lastig met een stufi schuld en geen vast werk

Studieschuld heb ik niet, maar nee ook geen vast werk.

Ik ga wel voor dat PayPal gebeuren. Maar moet ik me dan aanmelden op paypal.com en kan ik dan betalen op beatport.com als ik geld heb gestort op mijn paypal account? Of hoe werkt dat eigenlijk?

Old Post Jan-09-2007 20:50  Netherlands
Chicane
Toilet DuckŪ

Beatport accepteerd (nog) geen Paypal, echt alleen Creditcard nog.

Je maakt een account aan, stort geld op je paypal rekening (Bank of Amerika in Amsterdam), koopt je artikelen en bij afrekenen kies je voor Paypal. Alleen nog even op accept drukken en je hebt betaald, de bevestiging van de betaling is binnen een minuut bekend bij de verkoper.

Een paar Paypal sites:
www.3beatdigital.com
www.djdownload.com

Old Post Jan-09-2007 21:44  Netherlands
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
reditcard aanvragen is trouwens verdomt lastig met een stufi schuld en geen vast werk

vaag, ik heb bij zowel abn als rabo geen enkele moeite gehad om er 1 aan te vragen.

Old Post Jan-10-2007 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Idd ik heb ook stufi schuld en ik werkte toen maar 2,5 dag maar kreeg zonder al teveel problemen een CC. Alle sites waar ik online koop kan ik geen bankpas gebruiken, kan niet meer zonder mijn cc

Old Post Jan-10-2007 20:46  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click Here to Email magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Fortis en Postbank doen moeilijk. Greencard ook trouwens

Old Post Jan-10-2007 21:32  Netherlands
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Yep je studieschuld bij IBG staat niet geregistreerd bij BKR. Als je een vast inkomen hebt met een soort van "jaar kontrakt" zou je een creditcard moeten kunnen krijgen. Eventueel kun je een intentieverklaring vragen. <---- Die is goed waard.

Ik heb er een maar vind 16% rente wel een beetje ver gaan en ze proberen om het jaar een hoger limiet aan te smeren. Ik heb toevallig vandaag papieren op de bus gedaan om van die Creditcard af te komen.

Hij is inderdaad wel erg handig voor I-net aankopen.

Old Post Jan-11-2007 23:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click Here to Email Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Twee pakketjes platen te koop:

quote:
Tech-house
Joris Voorn - Muted Trax pt. II (Keynote 009)
Joris Voorn - The way things appear (Wolfskuil 001)
John Consemulder - Meta EP (Keynote 006)
Coming Soon - Determination (EC 056)
Aril Brikha - Deeparture in time (Transmat MS-23)
Antony - Magician EP (Goodlife 015)
Jerome - Audio illusions EP (Immigrant 015)
Christian Morgenstern - Hawaii Blue (Forte 008)
Adam Beyer - Ignition key (Speedy J & Aril Brikha remixes) (Truesoul 1202)
Johannes Heil - The hitmachine pt. 2 (JH 007)
Scan-X - Classic Reworks (F-Comm 181)
Johannes Heil - The eye of providence (Kanzleramt 032)
Unknown Artist - U-Turn 014
Jeroen - Darknez (Search 420-5)
Jeroen - Untitled (Search 419-5)
Unknown Artist - Forbidden 1/10 (Forbidden 001)
Unknown Artist - Forbidden 2/10 (Forbidden 002)
Unknown Artist - Forbidden 3/10 (Forbidden 003)
Unknown Artist - Forbidden 4/10 (Forbidden 004)

quote:
Neotrance / tech-house / hoejehetwilnoemen
Julian Jeweil - Air conditionne (Skryptom 001)
Marc Marzenit - Trozitos de Navidad (Paradigma 001)
Audiofly & Scarlett Etienne - Earsex (Tsuba 008)
Juergens - Love it (Room 006)
Pig & Dan - After Ibiza (Cocoon 030)
Sian - Devils garden (Galaktika 008)
Nathan Fake - Outhouse (Border Community 002)
Minilogue - The girl from Botany Bay (Wir im rhythmus 001)
Minilogue - Spam EP (Frosty 002)
Margot - Torch (incl. Extrawelt remix) (Great Stuff 027)
James Holden - A break in the clouds (Border Community 001)
Rekleiner - The state of things (Connaisseur 006)
Oriol Benedet - Genetica / Biodegradable (Galaktika 003)
Extrawelt - Soopertrack / Zu fuss (Border Community 008)
D.A.R.Y.L. - Goxokis EP (Factor City 016)
Feldah & Koba - Kobramadic EP (60Sec 001)
Minilogue - The leopard EP (Traum 073)

Doe een leuk bod (PM).. In principe verkoop ik niks los, maar voor een goeie prijs..

Meer pakketjes (vooral ouwere progressive) volgen nog, plus later in het jaar setje TT's (Gemini PT2400) en een mixer. Ik doe er niks meer mee, vandaar.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-21-2007 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:11.

Forum Rules: