Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by raoel
Zo, mooi meubeltje hoor, maar een DJM-600 als thuis mixer. Geld over?
Of werk je full-time?

Overigens lijkt me het wel een fijne mixer, al is de lay-out wel een beetje druk en die master hadden ze wel ergens anders mogen plaatsen, beetje link zo...

ouders sponseren mee. Is errug relaxte mixer maar van de master heb ik geen last hoor

Old Post Nov-12-2003 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by smoking-joe
spricht hier jemand deutsch ??
ich hätte gerne mal die maße , will das bei mir auch so bauen

Typisch weer een duitser om meteen in het duits te lullen. Ook niet eerst vragen of er iemand engels spreekt ofzo, of zeggen dat je slecht engels praat en dat er iemand misschien duits kan. Ik ga in het duitsland forum toch ook geen nederlands praten.

Was ook altijd toen ik postbode was. Van die duitse toeristen die dan raampje naar beneden deden en meteen in het duits begonnen de weg te vragen. Nooooooooit eerst vragen of ik wel duits kan, of in het engels proberen. De weg wist ik dan wel en die vertelde ik ook netjes in het duits. Maar jah wist die duitser veel dat de eigenlijke bedoelde plaats percies de andere kant op was. Misschien wel kinderachtig maar ik vind dat typisch aso duits gedrag.

quote:
ouders sponseren mee.

hoezo sinterklaas had hem toch gegeven???!!

quote:
Is errug relaxte mixer maar van de master heb ik geen last hoor
DELAY BABY WOEOOEOEOEOEO

Old Post Nov-12-2003 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by basvh
Typisch weer een duitser om meteen in het duits te lullen. Ook niet eerst vragen of er iemand engels spreekt ofzo, of zeggen dat je slecht engels praat en dat er iemand misschien duits kan. Ik ga in het duitsland forum toch ook geen nederlands praten.

Tsja, aan de andere kant spreken er genoeg Nederlanders Duits (zeker in het oooooooooooooosten), dus lekker boeiend

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-13-2003 08:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ik vind het maar irri als een plaat krom is. Dan ligt ie veel te los op de slipmat. Hoe kan ik een plaat weer recht maken??

Ik had iets gehoord over strijken, maar ik wil het eerst zeker weten voor ik het doe

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Nov-13-2003 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind het maar irri als een plaat krom is. Dan ligt ie veel te los op de slipmat. Hoe kan ik een plaat weer recht maken??

Ik had iets gehoord over strijken, maar ik wil het eerst zeker weten voor ik het doe

Een tijdje tussen een paar grote, zware boeken (atlassen ofzo) leggen zou moeten kunnen helpen.. Heb ik tenminste wel eens gelezen.

En dan is er nog dit trucje (al zou ik dat zelf nooit doen) :

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=141034

Wel oppassen, anders zit je met gefrituurde platen. Misschien wel lekker, maar zeker niet wenselijk

d&b session 20090519

Old Post Nov-13-2003 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by basd
dus lekker boeiend
ach jah mevrouw hendriks op de middelschool heeft het kleine beetje duitse taal intresse nooit kunnen opwekken. Sterker nog, elk duits woord associer ik nu met haar en ik kan jullie verzekeren dat is geen pretje

Old Post Nov-13-2003 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Vette setup snitz!!!

Old Post Nov-13-2003 19:00 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh
ach jah mevrouw hendriks op de middelschool heeft het kleine beetje duitse taal intresse nooit kunnen opwekken. Sterker nog, elk duits woord associer ik nu met haar en ik kan jullie verzekeren dat is geen pretje

Hou op schei uit! Da wijf is,toen wij in de klas kwamen bij haar, overspannen geworden en ik denk da ze daar nooit meer vanaf komt

quote:
Vette setup snitz!!!

Dank U! Ben er ook zeer tevreden mee

Old Post Nov-13-2003 23:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik had het boekje "How to DJ right" bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen.

FF gebladerd en wat gelezen en het lijkt me een erg interessant boekje. Ga ik de komende week toch maar is doornemen.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-14-2003 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by raoel
Ik had het boekje "How to DJ right" bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen.

FF gebladerd en wat gelezen en het lijkt me een erg interessant boekje. Ga ik de komende week toch maar is doornemen.

Vertel er maar een keertje over dan..

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Nov-16-2003 11:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
smoking-joe
HESSI JAMES

Registered: Jul 2003

sorry, but my english is not werry good !
i thaught that jp can translate my question...
so take it easy !

Old Post Nov-16-2003 14:57  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click Here to Email smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by MennoB
Vertel er maar een keertje over dan..

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=138719

d&b session 20090519

Old Post Nov-17-2003 08:49  Netherlands

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:10.

Forum Rules: