Hmm tis jammer dat ik op dit moment geen 750€ kan opbrengen anders had je een deal .
Feb-20-2005 11:05
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Als ik E750,- had gekregen voor al de keren dat ik dat al gehoord had....
Feb-20-2005 12:15
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by total woot
Als ik E750,- had gekregen voor al de keren dat ik dat al gehoord had....
Ja dat zalwel maar ik ben iig wel van plan om zo snel mogelijk wat aan te schaffen..alleen dat zal pas lukken als ik geld van de belastingdienst terugkrijg of ik moet in de tussentijd weer een baan vinden.
Registered: Jan 2003
vette lijst baas .. mark otten - tranquility, remy & roland - fearless / till ya drop en nalin & kane - beachball (G&D mixes) ... heb je die nog? wel geinteresseerd in meer, budget laat echter nie veel meer toe..
by the way, ik heb nu een soundlab draaitafel (belt-driven, jaja ... das ook alles wat ik heb plus +/- 70 platen) .. en ik wil meer dan dat, wil gewoon 2 tafels + mixer, dus nog n simpele goedkope TT erbij en n mixer. voor n mixer zat ik te denken aan n numark dm 950, die zie je vaak op marktplaats voor 50 juro (2hands dus). aardige prijs voor n 2-kanaals mixer met bass/treble e.d. .. mn vraag is; is zo'n mixer iets? of zijn dr dr andere mixers in dezelfde prijsklasse (wel 2e hands dan, via marktplaats bv.) te vinden waarvan je zegt dat ze wel goed zijn voor n beginnende dj (let op; met de klemtoon op beginnend, laat dj nog maar ff weg)
grtz thamaestro
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Last edited by ThaMaestro on Feb-23-2005 at 12:25
Feb-23-2005 09:19
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by ThaMaestro
vette lijst baas .. mark otten - tranquility, remy & roland - fearless / till ya drop en nalin & kane - beachball (G&D mixes) ... heb je die nog? wel geinteresseerd in meer, budget laat echter nie veel meer toe..
Kom maar door met een lijstje, zal ik eens kijken wat ervan al weg is en wat niet...
doe maar via mail, das makkelijker.
Feb-23-2005 09:50
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog.
Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest.
Nieuwprijs €419,-
Vraagprijs €350,-
Feb-25-2005 23:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Esrem
Ik heb mn mixer te koop staan wegens geldgebrek
Ik heb m pas 3 maanden en er zit dus nog bijna een jaar garantie op. Heb de doos en de bon nog.
Verder is ie in absolute nieuwstaat, altijd afgedekt geweest.
Nieuwprijs €419,-
Vraagprijs €350,-
Komopzeg! Laat staan en ga draaien jij! Dat is toch zonde, je bent net begonnen!
Feb-26-2005 12:16
Roger
blaat
Registered: May 2004