Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by snitz
Basvh hier:

Snitz staat nu zijn nieuwe tech cd spelers te ontmaagden, het zijn echt top dingen. Al is het toch ff wennen moet ik zeggen. Ze werken toch stuk directer dan technics draaitafel!

Is die pitch nou echt zo brak? VERTEL VERTEL WHUUEEELPPPP geef effe reportje/bevindingen enzo

Old Post Jul-13-2004 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Is die pitch nou echt zo brak? VERTEL VERTEL WHUUEEELPPPP geef effe reportje/bevindingen enzo

ik heb er een paar uur bij snitz meegespeeld, dus kan niet echt een uitgebreid report geven.

maar here it goes: de insteek van technics was om een cd speler te maken die als een draaitagel reageerd. Nou dat is dus niet gelukt. Als je 2 cds aan elkaar hebt en die beatmatch klopt niet echt en je wilt beetje corrigeren door een zetje te geven aan die schijf dan verspringt ie gewoon te veel. Bij de gewone technics draaitafel kan je dmv van de pin en de schijf hem gewoon heel lichtjes corrigeren dat is me bij de cd speler niet gelukt.
Al moet ik wel zeggen dat dit gewoon een kwestie van wennen is en het gevoel ervoor krijgen. Op het laatst ging het stuk beter.

het pitch knopje zelf reageert ook heel direct. bij de draaitafel is ie heel stug en bij de cd speler is ie heel licht. maar goed dat is dus ook kwestie van wennen.

que cue-en vind ik hem fijn en een plaat gelijk leggen door de schijf op de beat los te laten werkt ook top.

verder het gebruik van mp3 cd en sd kaart werkt ook heel goed.

Old Post Jul-13-2004 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Maar is het geluid ook zo vervormd als je de pitch veranderd? Zit nogsteeds heel hard te twijfelen tussen technics en pioneer en nog niemand heeft eigenlijk een test gedaan tussen beiden

Old Post Jul-13-2004 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Maar is het geluid ook zo vervormd als je de pitch veranderd?

nee hoor, dat valt echt mee. Pioneer klinkt wel dikker maar veel verschil vind ik er niet. We hebben die pioneer en tech beide getest en qua geluid scheelde het weinig. Alleen zoals gezegd klinkt de pio net wat dikker

Old Post Jul-13-2004 17:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Gaaf je hebt ze beiden getest, dus als je mocht kiezen?

Last edited by Chicane on Jul-13-2004 at 18:12

Old Post Jul-13-2004 17:58  Netherlands
basvh

quote:
Originally posted by Chicane
Gaaf je hebt ze beiden getest, dus als je mocht kiezen?

pfffff goeie vraag. het zijn allebei top dingen. de pio zal voor mij persoonlijk een makkelijkere instap zijn omdat ie bijna hetzelfde reageerd als me huidige cd speler. Dus denk dat ik de pio zou nemen. De pio is daaren tegen wel weer stuk duurder. Het blijft een soort keuze tussen Mercedes en BMW, alle 2 top en lastig kiezen. Ik raad je dan ook aan op keer middagje ergens te testen!

Old Post Jul-13-2004 18:22  Netherlands
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by raoel
Helaas moest ik constateren dat ik een probleempje had met de linker fader. Als ik die helemaal open schuif valt één kanaal uit. Net gebeld met de winkel coditronix/DJ Stunter in eindhoven.
Ik moest gewoon even langs komen en dan krijg ik meteen een andere mee!

Heel vaag, maar maandag avond deed ie het ineens wel goed. Wilde eigenlijk vandaag terug gaan omdat ik 2 dagen gewerkt heb, maar ja, wat nu.
Nu doet ie het wel goed?
Maar ik twijfel of ik toch niet alsnog terug moet gaan want wat als ie straks weer vaag begint te doen. Dan gaat het mij misschien weer geld kosten...

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-14-2004 08:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by raoel
Heel vaag, maar maandag avond deed ie het ineens wel goed. Wilde eigenlijk vandaag terug gaan omdat ik 2 dagen gewerkt heb, maar ja, wat nu.
Nu doet ie het wel goed?
Maar ik twijfel of ik toch niet alsnog terug moet gaan want wat als ie straks weer vaag begint te doen. Dan gaat het mij misschien weer geld kosten...

Ik zou gewoon terug gaan en het probleem melden en vragen wat er gebeurt als het probleem strax wel doorzet.Je hebt dan in ieder geval aangegeven dat er iets niet goed zit/zat.

Old Post Jul-14-2004 09:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by basvh
De pio is daaren tegen wel weer stuk duurder.

Das natuurlijk niet helemaal waar, er is ook altijd nog een CDJ 800
Ik heb m zelf, en ik zou eigenlijk niet weten wat er nou zo ontzettend veel relaxter is aan zn grote broer dat je daar een paar honderd euri extra voor gaat betalen..

Old Post Jul-16-2004 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click Here to Email total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

FF een vraagje voor een vriend van me die een tijdje (niet zo lang .. een half jaar ofzo) DJ't.
Hij heeft goede spullen (Technics + Pioneer CDJ 800) maar een kutmixer! Hij wil nu een nieuwe gaan kopen; budget zal rond de 800 eutjes liggen ....

Nu is de vraag: welke mixer raden jullie aan? Hij zit zelf met de Pioneer 800 (of zoiets) in zijn hoofd maar de Dateq XTC schijnt ook goed te zijn ....

Wat zijn de tips van de mannen (of vrouwen) die hier al langer mee bezig zijn?

Old Post Jul-18-2004 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by emre
FF een vraagje voor een vriend van me die een tijdje (niet zo lang .. een half jaar ofzo) DJ't.
Hij heeft goede spullen (Technics + Pioneer CDJ 800) maar een kutmixer! Hij wil nu een nieuwe gaan kopen; budget zal rond de 800 eutjes liggen ....

Nu is de vraag: welke mixer raden jullie aan? Hij zit zelf met de Pioneer 800 (of zoiets) in zijn hoofd maar de Dateq XTC schijnt ook goed te zijn ....

Wat zijn de tips van de mannen (of vrouwen) die hier al langer mee bezig zijn?

Allen & Heath Xone 32

Old Post Jul-18-2004 22:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

dateq all the way

Old Post Jul-18-2004 22:42  Netherlands

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:04.

Forum Rules: