Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by New Wave
Stof op platen is geil!
Dat knetteren vind ik echt super

Old Post Apr-14-2004 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AlFerox
check deze link maar even.. is inclusief een uitgebreide recensie. alle voordelen (en de uiterst weinige nadelen) worden er uitgebreid in besproken. ik persoonlijk vind ze minstens net zo lekker draaien als technics. de pitch is alleen iets gevoeliger (+10/-10), maar dat is slechts een kwestie van wennen. corrigeren gaat echter weer veel nauwkeuriger. bovendien hebben ze veel meer mogelijkheden dan technics. pitch is bv instelbaar op +10/-10, +20/-20 en +50/-50.

ze zijn in nederland al te vinden voor 375 inc. element. (behalve dan de stanton-uitvoering, die is een heel stuk duurder). in duitsland zullen ze waarschijnlijk nog een stuk goedkoper zijn.

Aan de hand van die link heb ik ook de beslissing genomen om toch voor de 'new kid on the block' te gaan. Ik heb nu 2-maal de Synq X.TRM.1 ongeveer anderhalve maand in huis. Ze bevallen me uitstekend! De motor is echt sterk, extra features zijn handig, mooi afgewerkt en het draait als een tierelier. Heb echt nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Was rond de 780 kwijt voor het setje, ik heb de speling laten verwijderen bij New-Line, woensdag besteld en vrijdagmiddag had ik ze in huis. Uitermate correct geleverd. Ik heb ook een keer een koptelefoon besteld via New-Line en die had ik de volgende dag al in huis (Stanton DJ-Pro 2000S).

De draaitafels kunnen zich dus, volgens de link die AlFerox geeft, goed meten met de Technics maar ik kan daar zelf niets over zeggen omdat ik nog nooit op Technics gedraaid heb. Maar anderen die deze vergelijking wel kunnen maken zijn alleen maar positief. Je krijgt eigenlijk meer voor minder. Technics heeft een ontzettend goede naam opgebouwd ondertussen en die draaitafels blijven ook waardevast. Dat moet met de OEM bakken nog blijken maar ik heb er alle vertrouwen in

Old Post Apr-14-2004 12:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click Here to Email Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Oke dan, bedankt voor de hulp! Hier kan ik wel weer even mee vooruit. Interessante site trouwens.

Bij New Line hebben ze 3 varianten van deze OEM draaitafel, en zeker ook vanwege de prijs een geduchte concurrent voor de Technics, wat mij betreft. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar al wel een stuk verder opgeschoten!

Old Post Apr-14-2004 20:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik heb een keer heel ff op die OEM bak gedraaid bij DJ Stunter in Eindhoven.
Mij lijkt het echt een hele fijne tafel. Op dat moment had ik nog niet zoveel ervaring en heb ik um niet echt aan de tand gevoeld, maar volgens mij is ie idd gelijkwaardig aan de Tech SL.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-17-2004 22:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Misschien hebben jullie dit onderwerp al in deze thread besproken, heb niet echt de tijd om 20 paginas terug te lezen maar wat vinden jullie van de nieuwe technics cd speler SL-DZ1200

Heeft iemand er al mee gespeeld? RV misschien?

Op papier is het een echte Pioneer killer maar er schijnen nog wat kinderziektes in te zitten. Ben echt benieuwd hoe dat ding in de praktijk werkt.

Old Post Apr-21-2004 12:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Sow, die ziet er echt wel strak uit

Wil hier ook wel meer informatie over hoe hij in de praktijk is..

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Apr-21-2004 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

strak getimed bas, zeker nu ik met het probleem zit: Technics of pio's

Kom maar met die tests!!

Old Post Apr-21-2004 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by snitz
strak getimed bas,

mijn timing is altijd erg strak dat weet je he

Old Post Apr-21-2004 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click Here to Email basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

http://www.idp.nl/online/events/

hier wat beelden en fotos van een test sessie in nederland. Vooral dat filmpje is erg cool. Ik lees alleen heeeeeel veeeel verschillende release datas op verschillende fora en online equipment zaken. Sommige zeggen mei andere augustus.

Old Post Apr-21-2004 17:08  Netherlands
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

echt heeeele geile cd-speler dit

Old Post Apr-21-2004 17:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh
mijn timing is altijd erg strak dat weet je he

we zullen zien jonge

Bij djgear zegt men dat hij 1298,29 euro incl. Btw gaat kosten en dat ie in juni te verkrijgen is.

Old Post Apr-21-2004 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

stel je het volgende ff voor:

Stel je bent dj tiesto en je staat in singapore te draaien, je kijkt in je platenkoffer en je bent bijv traffic vergeten mee te nemen . In een trance break, deze zijn immers toch vrijlang zet je je nieuwe umts mobieltje ff aan, je connect met de black hole server, je download traffic op je sd kaart die in je telefoon zit die je vervolgens weer in de technics cd-draaitafel propt. 5 min later sta je traffic in te mixen! crazy shit man

Old Post Apr-21-2004 17:46  Netherlands

tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:05.

Forum Rules: