Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by raoel
Ik heb net een set opgenomen die ik wil inleveren voor een DJ wedstrijd (niet hier op TA hoor).
Moet je daar naast de standaard info er ook bij zetten met welke "equipment" je het hebt opgenomen, de datum en weet ik veel welke onzin er nog meer bij kan.

Misschien zijn er daarvoor geen "standaard regeltjes", misschien ook wel.

Ow ja, tracklist:
Arctic Quest - Raygun
Starr - Sunstroke
Envio - Touched By The Sun (Original Mix)
Poloroid - So Damn Beautiful (Dogzilla's Rewired Mix)
Igor S - Boomerang (Igor S Mix)
Dj Danjo & Rob Styles - Witness (Original)
Push - Journey Of Life (Original Mix)
Project Medusa - Eclipse (Soho Remix)
Marco V vs Jens - Loops & Things Relooped
Katana - Tribal Shock (A13)
Cern - The Message (Southern Mix)

Khad van te voren wel wat voorbereid, maar niet alles achter elkaar, had ik eigenlijk wel willen doen maar daar had ik niet meer genoeg tijd voor. Een demo moet eigenlijk wel perfect, maar van de andere kant; als ie helemaal vlekkeloos is en alles loopt pergfect in elkaar dan is het ook overduidelijk dat je um hebt voorbereid.

Het ging best aardig dacht ik.
Ben um nu aan het opnemen vanaf mijn MD op mijn PC, dalijk ff terug luisteren.

Geen Mind One, maar toch een goed nummer voor Cern .

Tracklist ziet er in ieder geval goed uit!!

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Jan-30-2004 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by raoel
Simpel achter te komen; klinkt het wel door je hoofdtelefoon?

Als het aan je mixer ligt; er zit vast wel een "phono" ingang op je versterker/stereo, plug um erin en guh wit ut

En het lijkt me idd erg vreemd dat je beide naalden ineens op zijn.
2 weken geleden dacht ik ook dat er één versleten was, maar toen had ik wel 2 "vuile "platen achter elkaar gedraaid, meteen gestopt omdat ik dacht dat het slecht zou zijn. Kreeg ook zo'n sliertje.
Maar dat was een sliertje stof...

Sinds vandaag is ook mijn mengpaneel officieel uitgeroepen tot kraakbak van het jaar. Gaat wel goed zo, eerst me speakers, nu me mixer wordt weer sparen

Old Post Jan-30-2004 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MennoB
Geen Mind One, maar toch een goed nummer voor Cern .

Ik kon moeilijk de volgende nummers achter elkaar doen:
Tribal Shock
Star For Me
The Message

Dus probeerde ik maar meteen the message achter tribal shock

quote:
Tracklist ziet er in ieder geval goed uit!!

Dank u

Project Medusa - Eclipse (Soho Remix)
Marco V vs Jens - Loops & Things Relooped

Liep niet echt lekker...

Voor de rest ging het wel aardig von ik.

Overigens, toen ik de set aan het mixen was leek alles erg goed op die bovenstaande na dan. Dat wist ik toen al.
Toen ik de set luisterde op mijn PC via de hoofdtelefoon dan lijkt toch alles iets minder maar toen ik um daarna via de stereotoren en in de auto luisterde leek het toch weer erg goed.

Toch vreemd dat hoge(re) volumes die foutjes verbergen, zal wel komen door de meer "boomende bass".
In het boekje "How to DJ right" stond ook dat als je in een discotheek draait dat de fouten dan veel minder opvallen en dat je ook niet weet wat je mee maakt als je voor het eerst in een discotheek of op een feest draait vanwege het hoge volume....

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-30-2004 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blup
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001
Unhappy

m'n draaitafels staan al een tijdje stil ivm met t een en ander maar ik heb laast nog Symsonic besteld.. :P
En een draaitafel is inmiddels stuk aan de motor.

Old Post Feb-03-2004 14:19 
Click Here to See the Profile for blup Click here to Send blup a Private Message Visit blup's homepage! Add blup to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

quote:
Originally posted by blup
m'n draaitafels staan al een tijdje stil ivm met t een en ander maar ik heb laast nog Symsonic besteld.. :P
En een draaitafel is inmiddels stuk aan de motor.

Dat is mooi klote voor je. Dus je moet nu handmatig je draaitafels laten draaien

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Feb-03-2004 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click Here to Email MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blup
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001
Shame / Disagreement

quote:
Dat is mooi klote voor je. Dus je moet nu handmatig je draaitafels laten draaien

Ik laat ze niet draaien.
Binnekort nieuwe kopen dus

Old Post Feb-03-2004 15:40 
Click Here to See the Profile for blup Click here to Send blup a Private Message Visit blup's homepage! Add blup to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tha Mitch
tranceaddict in training

Registered: Feb 2004

hehe, ik draai thuis zelf op de RP2000 MKIII Reloop draaitafels, daarbij heb ik een Gemini PMX500 mengpaneeltje.
Elke dag oefen ik wel, draai voornamelijk hardstyle en hardcore, ook vooral de oude klassiekers, zoals de mokums en rotterdam records, pengo en vele vele meer.
Ook nieuwe platen zoals van The Viper, Scott Brown, en Enymion.

Verder heb ik tijdje gelden samen met een goede vriend van me, een eigen forum opgericht, waar je ook kunt discusseren over muziek, speciaal voor de dj's onder ons, we hebben nog wat meer mensen nodig die lekker mee doen discusseren over muziek, zeker niet in concurrente met dit board, heus niet.. maar mocht je interesse hebben, registreer je dan gewoon, zodra we een mooi groepje hebben, dan sluiten we de registratie weer. het forum bevindt zich op de volgende locatie: http://music-vibes.phreak.nu

Nogmaals, dit is geen concurrentie met dit board, het is opzich een heel ander board, om met kennissen en vrienden te discusseren over de nieuwste releases. daarbij mag je ook muziek sharen.

Feel Free To Join My Music-Board. A Board full Of Music-Discussions, Espessialy For The Dj's Under Us. & Many Many More
Board Url: http://music-vibes.phreak.nu

Old Post Feb-03-2004 18:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tha Mitch Click here to Send Tha Mitch a Private Message Add Tha Mitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Tha Mitch
hehe, ik draai thuis zelf op de RP2000 MKIII Reloop draaitafels, daarbij heb ik een Gemini PMX500 mengpaneeltje.
Elke dag oefen ik wel, draai voornamelijk hardstyle en hardcore, ook vooral de oude klassiekers, zoals de mokums en rotterdam records, pengo en vele vele meer.
Ook nieuwe platen zoals van The Viper, Scott Brown, en Enymion.

Verder heb ik tijdje gelden samen met een goede vriend van me, een eigen forum opgericht, waar je ook kunt discusseren over muziek, speciaal voor de dj's onder ons, we hebben nog wat meer mensen nodig die lekker mee doen discusseren over muziek, zeker niet in concurrente met dit board, heus niet.. maar mocht je interesse hebben, registreer je dan gewoon, zodra we een mooi groepje hebben, dan sluiten we de registratie weer. het forum bevindt zich op de volgende locatie: http://music-vibes.phreak.nu

Nogmaals, dit is geen concurrentie met dit board, het is opzich een heel ander board, om met kennissen en vrienden te discusseren over de nieuwste releases. daarbij mag je ook muziek sharen.

ik zie hardstyl en hardcore niet in concurrentie met TA

Old Post Feb-03-2004 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tha Mitch
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by snitz
ik zie hardstyl en hardcore niet in concurrentie met TA

haha dat is ook niet zo
Ben het er vergeten bij te zeggen ... ik luister ook heel graag naar Trance, vindt Johan Gielen erg goed draaien.. ook laatste keer op Trance-Energy. ook vindt ik platen zoals armin van buuren, cosmic gate enzo ook supertjes, en bijvoorbeeld de nieuwe Airscape - Sosei (ook heerlijk)
Maar het gaat er zoiezo niet om wat ik draai, op dit forum van ons kun je praten over welke muziekstijlen je maar wilt, van dance/trance tot hardcore..

zo nu weten jullie nog ietsjes meer van me, en kom gerust langs he ... op music-vibes, lijkt me heel leuk

Feel Free To Join My Music-Board. A Board full Of Music-Discussions, Espessialy For The Dj's Under Us. & Many Many More

Old Post Feb-03-2004 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tha Mitch Click here to Send Tha Mitch a Private Message Add Tha Mitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

LOL

Ik heb me net ook ff aangemeld op dat forum, ff kijken hoe gezellig het daar is

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Feb-03-2004 18:57  Netherlands
Tha Mitch
tranceaddict in training

quote:
LOL

Ik heb me net ook ff aangemeld op dat forum, ff kijken hoe gezellig het daar is

gezellig
je kunt er echt veel hoor, dus kom gerust langs, lijkt me echt leuk nieuwe mensen te leren kennen, om mooi met deze personen over de steeds nieuwe releases te praten.

Old Post Feb-03-2004 18:59  Netherlands
Tha Mitch
tranceaddict in training

maarja mensen, ga weer even offline.
Zie hopenlijk nog vele van jullie je registeren @ ons muziekboardje (MUSIC-VIBES) http://music-vibes.phreak.nu.
Lees wat naar boven, dan weet je waar dit forum over gaat.

tot weer eens,

laters

Old Post Feb-03-2004 21:25  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:21.

Forum Rules: