gisteren 1 vd beste van 2005 gezien (voorlopig m'n nr1), Bin Jip
May-10-2005 19:26
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
^^ ziet er nice uit. Ook eens kijken soon dan.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-10-2005 19:44
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Die Aziatische films vallen bij mij vrijwel altijd tegen. Er stoort me altijd wel iets. De enige 2 die ik tot nu toe echt kon appreciëren waren Battle Royale (door het sjieke verhaal) en Shaolin Soccer (door de coole en grappige special effects). Bin-jip ga ik passen, ik heb even genoeg van de Asia-cinema
May-10-2005 20:57
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Elke vrijdagavond op MTV: Japanse horror, geen domme remakes.
May-10-2005 21:34
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Gladius
gisteren 1 vd beste van 2005 gezien (voorlopig m'n nr1), Bin Jip
ik heb totnutoe niks dan lof gehoord over deze film, misschien moet ik toch eens gaan kijken
May-11-2005 00:50
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by CygnusX
Die Aziatische films vallen bij mij vrijwel altijd tegen. Er stoort me altijd wel iets. De enige 2 die ik tot nu toe echt kon appreciëren waren Battle Royale (door het sjieke verhaal) en Shaolin Soccer (door de coole en grappige special effects). Bin-jip ga ik passen, ik heb even genoeg van de Asia-cinema
Aziatische films > Hollywood
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-11-2005 01:24
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Het is niet zo dat ge alle aziatische films in een hokje kunt steken imo. Da's net hetzelfde als zeggen dat alle europese films slecht zijn. Te grote veralgemening dus. Er zijn zoals overal verschillende genres aanwezig. En Bin Jip is geen film à la Oldboy of Battle Royal ofzow. 'T is gewoon 1 van de beste romantische films die ik ooit gezien heb... =)
May-11-2005 10:30
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Avant-première Star WarsIII om middernacht
SINT-NIKLAAS - Wie de nieuwe Star Wars wil zien vóór alle anderen, moet komende dinsdag naar Siniscoop op het Sint-Niklase stationsplein.
Episode III: Revenge of the sith is er om middernacht in avant-première te zien. ,,Vroeger mogen we hem niet vertonen van de distributeur'', zegt Ann Van de Casseye van Siniscoop.
,,Voor de derde episode in de Star Wars -trilogie heeft België de wereldpremière, samen met Frankrijk, Denemarken en Zwitserland. Woensdag 18 mei is dus de eerste dag.''
Voor alle duidelijkheid: de unieke voorstelling is gepland in de nacht van dinsdag op woensdag. De grote zaal met 460 zitjes wordt gereserveerd voor de eerste middernachtvoorstelling in de anderhalfjarige geschiedenis van Siniscoop. Als de interesse groot is, wordt een tweede zaal geopend met nog eens driehonderd plaatsen.
Bioscoopgangers die verkleed komen, krijgen gratis popcorn en een gevleugelde verrassing. De eerste tien die zich vanaf 23 uur aanmelden aan de kassa, ontvangen daarbovenop een poster van Star Wars.
(DHS)
Reserveren kan aan de kassa van Siniscoop, of op het nummer 03-765.00.30.
net van helsing gezien... ne mens moet iets doen op n vrijdagavond he
sja, wat vond ik ervan? zo en zo, ni heel slecht, maar ook ni goed.
beetje druk soms wel, maar wel chicce effecten.
zo, kan ik die ook weer van men pc vegen.
May-13-2005 22:30
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by X-Tune
Elke vrijdagavond op MTV: Japanse horror, geen domme remakes.
idd, vorige keer was het battle royale 2 als ik me nie vergis
May-14-2005 10:10
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Net terug van StarWars Episode III.
Zeker niet de beste van de reeks, door een combinatie van het verhaal dat iedereen ondertussen al wel kent en omdat na 5 films het gezwaai met de lichtstokskes wat gaat vervelen.
Waren een paar grappige scenes in maar vreemd genoeg vond ik die niet echt passen in deze filmreeks.
May-18-2005 01:52
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by MikeVee
omdat na 5 films het gezwaai met de lichtstokskes wat gaat vervelen.