Gisteren voor het eerst eindelijk The Graduate gezien. best goed, met Dustin Hoffman in z'n jonge jaren =)
Jun-16-2007 11:56
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Eergisteren "the Crossing guard" gezien, best wel nog een goeie psychologische thriller
En gisteren "the illusionist" gezien, vond ik persoonlijk een heel goeie film met een voor mij totaal onverwacht einde!
Jun-16-2007 13:10
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Ocean's 13 is een goe filmpke!
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Jun-19-2007 09:46
Transfusion
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Goed genoeg om in de cinema te gaan zien, of even wachten en op 'n vrijdagavond in de luie zetel zien?
Gisteren the departed gezien, heerlijke film.
Jun-19-2007 12:10
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Death Proof, de nieuwe Tarrantino, geweldige film weer. Fantastische soundtrack ook
Jun-19-2007 16:47
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Vorige week City of God gezien.. gebaseerd op een waargebeurd verhaal, en best nice uitgewerkt vond ik.
en vanavond 'Blow' ook gebaseerd op ware feiten blijkbaar, vond het ook wel nice
zal beide films zeker niet afraden
Jun-22-2007 07:21
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
Daarnet op VTM:
When Trumpets Fade
Oorlogsfilm/drama uit 1998
Verassend goeie film,
realistisch aangrijpend over een slag in de WOII aan de Siegfrielinie, die minder bekend is maar toch 3 maanden duurde eer de geallieerde daar doorbraken.
Ze braken door net voor de Slag Om De Ardennen begon.
De sfeer in de film is donker, grijs, koud, zeer angstaanjagend en op momenten even bloederig als het begin van Saving Private Ryan.
Maar ja .. that's how it was.. so...
Er is naast het verhaal van de slag ook het persoonlijk verhaal van private David Manning, die in één week van gewoon soldaat, promoveert naar sergeant en daarna luitenant.
Niet alleen door zen kunnen maar ook door het groeiende gebrek aan manschappen.
Filmtag: "Nobody Dies!"
Jun-22-2007 23:34
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Real
Ocean's 13 is een goe filmpke!
net gaan zien, vond er echt niks aan. Veel te licht, zwak cliché verhaal en veel te veel toevalligheden. Neen, geen 7.5 euro waard.