Goede film. Red Eye daarentegen niets bijzonders imo
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-29-2006 18:43
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Red Eye ook al gezien.. mja kweet ni.. in de cinema was ie niet zo heel slecht maar kvond toch dat er iets tekort was in de film..
Anyhow toch weer al enige tijd geleden dat ik nog eens een film onder kiezen nam die een zwaar thema aansneed en het is me toch wel vreselijk goed bevallen eerlijk gezegd.
Syriana kon evengoed een panorama aflevering op zondag avond geweest zijn, corrupte regeringen die heden ten dagen uit hebzucht werkelijk alles voor over hebben om hun doel te bereiken nl. macht. Daaraan nog eens terrorisme gelinkt.
Zwaar maar rete interessant thema om een film over te maken, bovendien nog eens voorzien van goeie acteerprestaties en mooie editing imo
Goeie film dit, gebaseerd op waargebeurd verhaal. En ja, ALWEER een oorlogsfilm, maar dit is niet echt een oorlogsfilm zoals er al zo veel gemaakt zijn. Gaat meer over een specifieke gebeurtenis uit de 1ste WO. De moeite!
7.5
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Oct-01-2006 23:51
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Config
Red Eye ook al gezien.. mja kweet ni.. in de cinema was ie niet zo heel slecht maar kvond toch dat er iets tekort was in de film..
Gisteren "Shooting Dogs" gezien. Film over de genocide in Rwanda. Was wel goeie, bij momenten aangrijpende film. Toch vertoont hij teveel gelijkenissen met Hotel Rwanda, en die film deed me toch net iets meer.
Vorige week zijn ook Hooligans, Walk the line en In her shoes de revue gepasseerd. Vooral Hooligans vond ik een topper.
^ Wil ik ook nog wel zien, vond Hotel Rwanda een topfilm. Verleden weekend eindelijk nog eens een filmke gezien, naar The Da Vinci Code gekeken (Extended Edition), gewoon om te zien waar al de heisa over ging. Naar beginnen kijken zonder al te veel verwachtingen en op het einde is dit min of meer hetzelfde gebleven.
Of de film een goeie adaptatie van het boek was of niet spreek ik me niet over uit want heb die niet gelezen, maar al bij al wel goed in mekaar gestoken en mooie acteerprestaties van Tom Hanks en co, het verhaal zelf vond ik minder. De hoofdnaamelijke reden omdat het puur over fictie ging en ik kijk toch wel naar realistischere films, op vlak van fictie en entertainment plezant filmke, maar voor de rest vond ik de film niet veel qua inhoud. Deed me wat denken aan National Treasure, een film dat eigenlijk op hetzelfde neerkomt, het op zoek gaan naar een "schat", van de ene aanwijzing naar de andere.
Film krijgt een 5,5 op 10 van mij.
Een film die ik zeker wil gaan zien als die uit is, Borat (oh en hij is als eerste uit in Belgie op 1 november) Voor de rest vind ik het maar een redelijk flauw filmseizoen precies, misschien moet ik nog wat beter kijken.
Oct-13-2006 09:37
Giesber
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Synthesia
Een film die ik zeker wil gaan zien als die uit is, Borat (oh en hij is als eerste uit in Belgie op 1 november)
Gisteren Nacho Libre gekeken, erg grappige komedie over Jack Black die bij de paters leeft en worstelaar wil worden. Speciale humor wel, zeker niet voor iedereen. Het is in de stijl van Napoleon Dynamite.