Originally posted by Gladius
ook nog Hostage thuis gezien. Had er vele goede dingen over gehoord/gelezen, maar ik kwam zeer bedrogen uit. Wat 'One of Bruce Willis best performances' zou moeten zijn volgens iemand op imdb, is volgens mij duidelijk één van z'n slechtste. Alle clichés worden vlot beantwoord in deze barslechte actiefilm. Ga dan liever naar '16 Blocks' zien, of zie gewoon de 'Die Hard' series terug.
4/10
Heb ik onlangs ook gekocht en gezien, en ik moet zeggen dat ik het toch een aardige film vond! En ik zen nogal kritisch Smaken verschillen
Aug-29-2006 15:08
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by diddi
Heb ik onlangs ook gekocht en gezien, en ik moet zeggen dat ik het toch een aardige film vond! En ik zen nogal kritisch Smaken verschillen
heb je 16 Blocks gezien?
Aug-29-2006 15:29
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2005
Miami Vice:
Schitterend sfeertje, subliem camerawerk,....
één van de beste actiefilms ooit wat mij betreft
Aug-29-2006 18:15
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Bjorn Vidaz
Miami Vice:
Schitterend sfeertje, subliem camerawerk,....
één van de beste actiefilms ooit wat mij betreft
dan hoop ik voor u dat ge HEAT nog nooit gezien hebt
Aug-29-2006 20:42
Loraine
Progressive Chica
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Gladius
dan hoop ik voor u dat ge HEAT nog nooit gezien hebt
Idd ! Heat pwnd Miami Vice big time voor mij persoonlijk
Aug-29-2006 20:47
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Starship Troopers owned ze allemaal
Maar ff serieus, Heat was magistraal, maar Miami Vice, die trailer vond ik zelfs voos en ik zie geen link met de originele serie.
Aug-29-2006 21:42
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Loraine
Idd ! Heat pwnd Miami Vice big time voor mij persoonlijk
Heat pwnd gewoon zowat elke film in het genre.
Dark Apostle: Het was ook niet echt zijn bedoeling om op de serie verder te gaan. Hij heeft gewoon de 2 hoofdpersonages genomen en ze in een scenario van deze tijd geplaatst. Noem het eigelijk de naam wat misbruiken.
Aug-29-2006 23:21
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
Net "I Always Know what u did last summer" gezien. 3e deel dachtek van de reeks met geheel nieuwe cast. Vond film nog verassend spannend maar net niet goed genoeg als de ander. Het einde vond ik maart kut, beetje te onrealistisch en zeker vergeleken met de vorige. Al bij al valt de film nog mee ma als ge hem ni gezien hebt, ge mist nix
Aug-30-2006 00:48
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Shadowkid
Heat pwnd gewoon zowat elke film in het genre.
Ik ben eergisteren "The Hills Have Eyes" gaan bekijken.
Amai, ik ben geen kenner of liefhebber van het horrorgenre; maar da was zowa de goorste film dat ik al gezien heb
Aug-30-2006 13:16
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by lievez
Net "I Always Know what u did last summer" gezien. 3e deel dachtek van de reeks met geheel nieuwe cast. Vond film nog verassend spannend maar net niet goed genoeg als de ander. Het einde vond ik maart kut, beetje te onrealistisch en zeker vergeleken met de vorige. Al bij al valt de film nog mee ma als ge hem ni gezien hebt, ge mist nix
gans die trilogie zuigt apekloten imo
Aug-30-2006 14:48
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Maar ff serieus, Heat was magistraal, maar Miami Vice, die trailer vond ik zelfs voos en ik zie geen link met de originele serie.
dat hoorde ik net veel als kritiek, dat de film veel gelijkenissen vertoont met de series, oftewel: ze zijn even slecht (babes, snelle auto's, vlotte praatjes,...)