quote:Originally posted by christina ik denk da ge dringend is ne foto moet posten ofzo om te bewijzen da ge ni fake zijt kwil ook wel dringend een foto zien
___________________ Current Favourite: Agoria - Panta Rei (Danton Eeprom Remix) www.djconfig.com
op msn eh maar ik wil dat niet aan iedereen geven ik ben ff terug hierdoor al moeten veranderen van adres ik kijk nu wel uit
maar ik word overspoeld met vragen hier en in dat pm gedoe ik voel me bijna verplicht om ze te beantwoorden
Last edited by anke on Sep-20-2006 at 16:16
quote:Originally posted by anke overspoelt zucht
jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk?
quote:Originally posted by christina zucht Je was me voor
quote:Originally posted by anke jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk? We're like, smart, and stuff.
quote:Originally posted by Vishnu Je was me voor jij maakt ook nooit fouten waarschijnlijk?
ja whatever guys