|
hallo iedereen. ik be hier nieuw en ik ben een "producer" (amateur)! ik doe dit ongeveer een 7 maand nu.
me eens even voorstellen.
voornaam:Jurgen (Project Dark Resource)
leeftijd:33 (23/05/1973
werk rderpicker
hobbies (buiten trance) roducen van andere stylen,wat op internet surfen,dvd bekijken,uitgaan enz..
mijn droom:een harem hebben(grapje)of toch niet? ,een eigen discotheek,eigen label,studio en eens change hebben met de lotto.
favoriet (sub) gerne:trance ,hardtrance,progesivetrance,commercieeltrance,techno,groove,electro,house.al wat met dance te maken heeft als maar boenkt en mooi is.
favoriet nr allertijden:hmm dat zijn er veel zenne.ik zal een verzamel cd noemen dat is het gemakkelijkst.,serious beats 6,7.bonzai chapter 1 en 2.rave alarm 1.dat zijn toch cd's die het me meest opkomt in men gedachte.
favoriet dj(s):yves deryuter,dave daves,youri,fly,ghost,mike thompson en nog andere die ik vergeten ben.als ze maar sfeer in huis kan brengen.
favoriet producer:yves deryuter,ghost,gans het bonzai team,push,air wave,d van horne,kay cee,kai-tracid,emmanuel top.
favoriet film:troy,king arthur,brave heart,gladiator,shrek,ice age,van helsing en nog andere.
wanneer begon trance voor je?:eum 1996
met welk nr begon het?:bbe:seven day's in one week.en nog andere hoor
dj je?:nee
produce je?: ja als amateur en hoop dat ik er ga uit groeien en dat het voor me weggelegd is.
zo dat is het wat.
|