Originally posted by Dark Apostle
Nee en ik ben een gestoorde freak, nooit een gestoorde freak stalken
had ik dat nog niet gezegd? *grijns*
euhm, nee toch niet
Aug-12-2006 23:24
Transara
tranceaddict
Registered: Aug 2006
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten
Tja, ik ga nu mss een open deur intrappen, maar mijn ervaring zegt dat je vaak het hards kunt lachen met mannen! Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is
Maar goed, de meiden op het forum die er nog zijn, kunnen dit waarschijnlijk ook waarderen, anders bleven ze niet....
Aug-14-2006 08:43
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Transara
Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is
Een godverdomde, dikke, welgemeende +1 !
Aug-14-2006 09:04
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
^ en ^^ Hehe, had het er ook nog over van't weekend hier, moet maar kijken naar eigen ouders of grootouders...
En vandaag nog ne keer eens bevestigt op het nieuws dat vrouwen minder gevoel voor humor hebben Zie link:
Aug-14-2006 10:17
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Synthesia
0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen..
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni.
Aug-14-2006 10:33
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
oeis, nog niemand van de vrouwen een reply'ke gezet?
ik geef jullie wel gelijk. mannen zijn meer lachen en meer fun dan vrouwen over het algemeen....
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Aug-14-2006 10:54
Transara
tranceaddict
Registered: Aug 2006
0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen...
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni.
Ja, hoor, wordt gewaardeerd! Het is maar net of je het je aantrekt!
Zolang iemand niet persoonlijk wordt, is er niks aan de hand!
Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!
Aug-14-2006 11:16
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden. Ik erger me af en toe ook kapot aan die mutsen achter het stuur, maar er zijn net zoveel mannen die rijden als een koe met zijn onderbroek verkeerdom aan!
Volledig met eens, ik ben de eenigste die deftig kan rijden
Aug-14-2006 11:20
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Beetje generaliseren mag wel toch? Ik bedoel, er is een algemeen gezegde bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar dat betekent niet dat ALLE vrouwen niet kunnen autorijden.
achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel
wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan
Aug-14-2006 17:10
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by domineesje
achter stuur zeg ik zelf "wedden dat het weer een stom wijf is" en is altijd juist ze, ze twijfelen veel te veel
wijf iswel lelijk woord, maar gebruik het enkel dan
zo'n mensen zijn wijven!
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
Aug-14-2006 17:59
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik zeg tegen iedereen (in mijn auto, meestal tegen mezelf dan... en dat gebeurt elke dag meerdere keren) 'wijf' tegen iedereen die achterlijk rijdt...ongeacht het geslacht.