Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Drunk steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg

Old Post May-02-2003 16:44 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

fan grabbar...bra jobbat

Old Post May-02-2003 16:46 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det var kul....

Undrade vem den andra killen va...
Ferry sa typ... ja de e bara en kompis...

tjena vad heter du.... Kid Viscious sa han.... så cooolt

Sen bar det upp till golvet längst upp....
där föreslog kag att vi skulle ha oss en varsin Mintu shot (40% vodka som smakar mintshot)
Ferry hiva fram sina gratis lappar
Å vi skålade för Reveal... så kul... !!!!

Old Post May-02-2003 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hehehe fyfan va klockrent...ferry verkar vqa sjukt sjyst å som du sa..jävligt jordnära, ingen divastatus på honom iaf

batteries not included.

- dave

Old Post May-02-2003 17:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Shit vad tiden måste ha runnit iväg när ni stod och snacka med Ferry och Ronald...

Synd att inte Ronald också fick spela på båten när han ändå haka på polarn,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post May-02-2003 17:28  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Shit vad tiden måste ha runnit iväg när ni stod och snacka med Ferry och Ronald...

Verkligen! Men valet var inte svårt om man säger så

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Synd att inte Ronald också fick spela på båten när han ändå haka på polarn,

håller med, han stod uppe med mig o steve vid mixerbordet när ferry lirade, så han kunde lika gärna vänt ett par plattor han själv han var dock på brudjakt, det förstod jag på samtalet

Old Post May-02-2003 17:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

wow, värsta VIP killarna

eller ska man säga groupies? hehe

Old Post May-02-2003 18:34  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

vilka snyggingar

Old Post May-02-2003 19:50  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by eXton
wow, värsta VIP killarna

eller ska man säga groupies? hehe

Vafan, den här som inte är _grymt_ avundsjuk kan juh gå och slänga sig i väggen...

FATTA hur mycket saker jag skulle vilja fråga Ferry! Vad han egentligen _tycker_? Om Ronald van Gelderen verkligen är hans "protegé" Vad tycker han om Armin? Hur ser han på livet i allmänhet!

Jag hade fan nästan dött för att få prata en kvart med Ferry!

Så kom igen nu Steve, vad SA Ferry egentlien?!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post May-02-2003 19:59  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XLA
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

Tack och lov för en DJ som gillar att beblanda sig med pöbeln!
Fan, där ska jag stå en dag (bredvid honom o snacka dvs )
För då är jag superstar DJ och jjordnära jag också ;P

Old Post May-02-2003 21:26  Sweden
Click Here to See the Profile for XLA Click here to Send XLA a Private Message Visit XLA's homepage! Add XLA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

en sak som jag tyckte var väldigt intressant var att både ferry o ronald verkade tycka lite illa om tiesto... båda "klagade" på att han inte är så originell som han gärna vill framstå... tydligen är "flight 643" och "lethal indusrty" båda rip-offs från äldre låtar... och "all the people in the scen knows about this"... och att "urban train" är snodd, det vet ju alla... när jag frågade ronald om just den låten så sa han ungefär att "tiesto snodde den, det gillade jag inte, och därför såg jag till att få med mitt namn på hans album"... att tiesto inte producerade alla sina låtar själv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning...

naturligtvis kände jag mig tvingad att fråga om gouryella... ferry sade glatt att "självklart kommer det fler låtar, jag behöver inte tiesto, det var jag som gjorde walhalla, tenshi och nu senast ligaya, så jag klarar mig nog bra i fortsättningen också"

båda verkade förstå mig o steve när vi förklarade hur väldigt roligt det är att se att de är så "vanliga", dvs att de ha tid att snacka med sina fans etc. ferry visade tex även intresse av att ta del av steves filmmaterial, och han bad mig att maila honom

det var inga problem att få kort, de var mer än gärna med och ferry sa att "ta några fler, ibland blir dom inte så bra ju"... han hälsade också på de som jag bad honom att hälsa på

jag frågade de båda herrarna om de kände till TA, och glädjande nog så gjorde dem det båda kollade in sidan med jämna mellanrum, hade varit coolt om de postade också

ferry sa angående att hans japanska album inte är så jävla bra att "japan har en helt annan stil" och han förstod mig verkligen när jag sa vad jag tyckte om albumet

mp3 gillar dom inte... de tyckte iofs att det var bra att fler fick höra talas om dem, men skivförsäljningen hade minskat sen mp3 blev populärt, alltså minskat så pass att de själva märkte det, "synd att alla inte är som du" sa han till mig, när jag sade att jag drar och lyssnar på nätet för att få reda på nytt, och om nåt är bra så köper jag det (det som GÅR att köpa, ferry verkade inte sur över att jag laddade hem skivan som bara finns att få tag på i japan)

på scen verkade ferry stortrivas, efter setet frågade jag om han inte kunde lira exhale också, och då sade han att det var ett par låtar till han verkligen hade viljat lira, men han fick inte för "ledningen"... man såg verkligen hur han njöt av att spela

ferry festade rätt på bra, drack en hel del coolt är också att han bjöd oss på dricka undrar vad han tyckte om Mintun hehe Ronald var ute på brudspaning, så jag frågade om han inte hade flickvän, då sa han ungefär "ja vaddå då" och skrattade

kuriosa: ferry stänger av monitorer-högtalarna när han inte mixar, förmodligen för att spara sin hörsel

Old Post May-02-2003 23:46 
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

^ sjysst post! Kul att läsa! Blir nästan avis!

quote:
att tiesto inte producerade alla sina låtar själv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning...

Trodde jag alla redan visste!

PS: Steve med Lojden! När kommer filmen?

Old Post May-03-2003 00:28  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this attached track....lawler spun it [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatthew Dekay - Clearing The Mind (16 Bit Lolita's Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:40.

Forum Rules: