Become a part of the TranceAddict community! Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nooit maar kwam toevallig via google op TE forum want ik was op zoek naar de DJ jean Fart Mix.....uiteindelijk gevonden bij deze:

https://youtu.be/sSvSsNS1wzs?t=22m7s

Dit is genieten

Old Post May-25-2017 08:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus
Dus voor de uber tracklist nerd hier een verzoekje; ik zoek een track die DJ Cross draaide op 538 Dance Department, female vocal die zingt "loooong hair, bluue eyes..." Is ooit hier op het forum een threadje over geweest omdat men de ID zocht.

Doe eens ripje maken poot.. zonder audio wordt lastig ID'en

En wat de fok doe ik hier?

Old Post Jun-08-2017 20:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

@Chicane heb de track gevonden; hier https://www.youtube.com/watch?v=0lC3iS9wOVU man wat een lekker track nog steeds!

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-08-2018 09:34  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

!eensch

god wat mis ik m'n irc bot

Old Post Mar-08-2018 06:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lownoise
tranceaddict

Registered: Jan 2018

Hallo Hollanders!

Trance Vizion (Trance)Music Discussion Forum/Board With The Latest Trance News & Global DJ Sets! Come & Join Us @ (http://www.trancevizion.nl). Also Check Our Instagram Page: https://www.instagram.com/#trance_vizion.official

Old Post Apr-14-2018 09:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lownoise Click here to Send Lownoise a Private Message Visit Lownoise's homepage! Add Lownoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniėlle Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Welke zoek je, want ik heb er een aantal die liggen te verstoffen wellicht kan ik je blij maken

Hi,

De dubbel cd met onder andere 'magica' erop:
https://www.discogs.com/DJ-Jean-Mad...00/master/56811

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Oct-19-2018 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arjoderoon
Daniėlle Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kijk hier heel soms nog wel is.
Heb wel nog wel is last van nostalgische aanvallen, oude setjes luisteren, oude beelden checken, oude threads lezen. Blijft leuk.

Maar wat me soms nachten lang op houdt is het zoeken naar oude tracks. Dus even een schaamteloze oproep naar 2 tracks:

Dus voor de uber tracklist nerd hier een verzoekje; ik zoek een track die DJ Cross draaide op 538 Dance Department, female vocal die zingt "loooong hair, bluue eyes..." Is ooit hier op het forum een threadje over geweest omdat men de ID zocht.

Nog eentje, track die veel is gedraaid door Sander Kleinenberg.
Heeft een duidelijke vocal: " Rock in the Morning, Rock in the Evening.."

Mijn dank is groot!

herkenbaar.. ik zoek ook steeds meer weer sets uit de oude doos. OVerigens kreeg ik via TA een pm van iemand die op zoek is/was naar een track die nergens te vinden is:
Ultramarine - Fatherland (Statas7 Mix)

Iemand die deze nog heeft? heel vaag kan ik mij er nog wel wat van herinneren...

Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto

Old Post Oct-19-2018 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for arjoderoon Click here to Send arjoderoon a Private Message Add arjoderoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trance-M
Since 1994 tranceaddict

Registered: Oct 2005

quote:
Originally posted by arjoderoon
Hi,

De dubbel cd met onder andere 'magica' erop:
https://www.discogs.com/DJ-Jean-Mad...00/master/56811

Die wordt toch aangeboden op Discogs of mis ik iets?

Ik zie dat Twan van Muzikxpress (Dancemania met een belachelijk grote muziekcollectie) in 2006 aangaf dat het een collectors item was, maar dat lijkt nu dus mee te vallen.

3th album single: Lisaya - Be Your Word [Vibrate Audio], click here

Old Post Oct-19-2018 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Trance-M Click here to Send Trance-M a Private Message Add Trance-M to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Subscribe to this Thread

Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:46.

Forum Rules: