Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

beatcutter is nooit 100% mooie loop! je kunt beter uurtje oefenen op een goede loop maken. Als je kunt mixen, kun je ook loopen, als je het ff paar x gaat oefenen


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Aug-07-2005 18:39 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Eerder in deze topic hebben MennoB en ik al verteld dat wij samen gaan draaien in het Kasteel van Oranje in Bergeijk.

Een update omtrent dit gebeuren en de aankondiging van de volgende editie:

Op vrijdag 1 juli vond voor het eerst het door ons verzonnen concept transmission plaats. In overleg met de eigenaar werd besloten om in de rest van 2005 elke 1e vrijdag van de maand te gaan organiseren. Vrijdag 1 juli was wat kort dag, maar er zou ook promotie materiaal komen en later werd besloten om het ook live uit te zenden via www.radiohitec.nl.

De internet verbinding die daarvoor nodig was kon niet op tijd gerealiseerd worden. Het live uitzenden ging dus niet door en ook de promotie is er helaas niet gekomen. Het was allemaal wat kort dag volgens de eigenaar, wat ook wel zo was, maar... sommige mensen...
Lang verhaal
Hoe dan ook, het "feest" ging wel door en vol goede moed hebben Menno en ik er wat van proberen te maken. Via vrienden en her er der op internet nog wat reclame gemaakt in de hoop dat er toch nog wat volk zou komen.

Helaas was de opkomst erg laag. Dit hadden we ook wel verwacht. Er was immers geen promotie geweest en het viel bovendien in een weekend waarin veel te doen was in en om Bergeijk. 6-kamp in de Bergeijk zelf (wat veel jeugd trekt) en in eersel was het kermis.
Uiteindelijk zijn er, schat ik, zo'n 50 mensen binnen geweest. Een uur lang waren er zo'n 35 tot 40 binnen. 30 van deze mensen kennen Menno en ik persoonlijk. Deze mensen waren "speciaal" voor ons gekomen.

In overleg met de eigenaar werd afgesproken om in de maand augustus geen transmission te organiseren vanwege de vakantietijd. In september zou vervolgens de 2e editie plaatsvinden. Ditmaal met promotie en in de hoop dat er nu wel wat volk komt.

Zo gezegd, zo gedaan.
Via msn hebben we met de poster ontwerper overleg gehad overleg gehad over het design van de poster. We hadden namelijk enkele wensen. Hij heeft een, vinden we, erg mooie poster ontworpen waarvan er inmiddels 500 zijn gedrukt.
Deze week gaan we deze ophangen/plakken hier in de omgeving en de komende 2 weken gaan we nog redelijk wat spammen op het internet.

Of dat het live uitzenden via internet ditmaal doorgaat?
Ik ben benieuwd, het staat zelfs op de poster. Ik verwacht eigenlijk dat het niet door zal gaan Heb niet zoveel vertrouwen in de eigenaar
De draadloze verbinding die er moet komen vanaf een woning naar daar zal wel niet van te voren getest worden en er uiteindelijk niet "liggen".

Dus voor de weinige TA-ers in het zuiden (al is iedereen natuurlijk welkom):

Transmission sunset edition
Vrijdag 2 september 2005 (iedere 1e vrijdag van de maand)
Kasteel van Oranje
Bergeijk
Vrij entree!
Dj's: Oelek en MennoB


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by raoel on Aug-22-2005 at 17:56

Old Post Aug-22-2005 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin“ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Leuk!
Denk je alleen niet dat die tijd een probleem gaat worden? Het begint en eindigt nogal erg vroeg.....of is dat normaal daar?

Old Post Aug-22-2005 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Nee, dat is harstikke normaal hier.

Tis geen stad heh.
21:00 is wel vroeg, maar het hele horeca leven hier in de buurt stopt om 2 uur. Alleen in eindhoven is dat anders. Maar in de dorpen is 2 uur volgens mij overal de max op vrijdag.

Gelukkig wel, ik moet 's morgens om 6:30 weer uit mun nest en weer werken!


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-22-2005 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet



Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by TranceFool
Leuk!
Denk je alleen niet dat die tijd een probleem gaat worden? Het begint en eindigt nogal erg vroeg.....of is dat normaal daar?


Elke disco en kroeg in een dorp hier in de buurt sluit om 2 uur op vrijdag avond. Alleen in Eindhoven gaat het feest door tot 4 uur ofzo. Dus het is normaal hier

Old Post Aug-22-2005 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endless_Trance
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location: The Netherlands

(Ik plaats ehm hier ok ff)

Nou ik heb wat in elkaar gekregen

Tis dus gemaakt met Ableton. Ik snap er alleen nog steeds niet veel van met die BPM verschillen. Als er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met Ableton en die mij wat meer kunnen vertellen over Ableton etc. Stuur maar een Pm.

http://home.planet.nl/~rij00170/Index.html

Het is trouwens Ghost & eighties

Laat maar horen wat u allen er van vindt. Zeg dan ook wat er beter moet enzo.

Old Post Aug-26-2005 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Endless_Trance Click here to Send Endless_Trance a Private Message Add Endless_Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

Ik ben alvast hard aan het beginnen met het kopen van tracks voor ik m'n cdj800's ga kopen, maar ik heb vooralsnog alleen mp3 gekocht. Wat zijn (online) goeie plekken voor het kopen van CDS en CD?


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Aug-28-2005 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Utrecht

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik ben alvast hard aan het beginnen met het kopen van tracks voor ik m'n cdj800's ga kopen, maar ik heb vooralsnog alleen mp3 gekocht. Wat zijn (online) goeie plekken voor het kopen van CDS en CD?


Yow, vet!
Vanaf woensdag heb ik ook 2 CDJ800's naast mn mixer staan!!!
Ben nu ook al flink mp3's aan het kopen. (dacht dat vinyl duur was, maar dit loopt ook nog wel aardig op...)
Maar zijn er gewoon cd's te koop met losse nummers dan, bijv. "ouwe" promo cdr's ofzo?


___________________
if you follow others you're always behind!

Old Post Aug-28-2005 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Voor CDS: www.city16.com
Voor MP3: www.beatport.com (tevens ook als wave formaat te koop als je daar prijs op stelt)

andere mp3 toko's:
www.3beat.co.uk/digital
www.audiojelly.com
www.trax2burn.com


___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.

Old Post Aug-28-2005 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

Heeft er iemand ervaring met de SynQ XTRM-1? Ik heb al enkele reviews gelezen bij New-Line en AboutDJ.nl, maar graag zou ik jullie mening ook willen horen...

Old Post Aug-28-2005 22:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

www.edmdigital.com is ook goed voor mp3's.


___________________
Tiėsto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Aug-29-2005 09:05  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam

Ik wil mijn mixjes recorden op mijn laptop, maar deze heeft helaas geen Line-In. Ik heb van iemand gehoord dat er een soort van Line-In apparaatje bestaat die je via de USB kan aansluiten. Weet iemand hier meer van?

Old Post Sep-01-2005 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAxel Bartsch & Asem Shama - Drumfiles 1.1 [Spiel-Zeug Schallplatten] [SPIEL016] [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGangester - "Last Night I Was Dreaming" (John Creamer & Stephane K Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!