Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by Pjox
ojoj får jag fråga vad du jobbar med?


Jag gör lite allt möjligt på företaget som jag jobbar/driver.
Det blev visst inte utstämpling 02.00 heller, det blev faktiskt 03.30
Vi har en hel del att göra nu så det är bara att bita ihop!
Trevligt att man iaf trivs på arbetet.

Old Post Aug-30-2005 17:57  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted



Registered: Sep 2003
Location: New York, NY

Snarare. Vad fan gör jag uppe så här tidigt? Jag börjar ju inte plugget förrän vid 13:30.

Aja någon anledning fanns det väl, kanske. Diska, dammsuga, mixa, vad vet jag..


___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"


Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Sep-02-2005 08:08  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Byhåla

Mäh
Ärligt.. Det här är ju tråden som aldrig sover?
Och jag blev tvungen att "plocka upp tråden"..
För jag kan ialf inte somna och det är ju inte direkt ovanligt.
Tur som är så börjar jag inte jobba förrän 13:00 imorrn.
Så nu piskar jag liv i denna tråd.

*Är klockan så mycket att det inte är någon idé att ringa en kompis - Posta!
* Känns ditt huvud som en bikupa mitt i natten - Posta!
* Är det över midnatt och du bara måste lyssna färdigt på allt konstigt du har på hårddisken - Posta!
* Klockan är galet sent och du är klarvaken - Posta!
* Du vaknade och måste gå på toa och nu kan du inte somna om - Posta!
* Du har tråkigt och det är dösent - Posta!
* Fan att man inte kan somna och jag har försökt allt och inget funkar - Posta!

Osv osv Bla bla bla


___________________

Old Post Oct-24-2005 23:23  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum



Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj

Börjar 15 imorn, "firar" detta så här.. Fan ta och sova nu.


___________________



insignificant cor member alliance

Old Post Oct-25-2005 00:50  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen *morr*


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Oct-25-2005 01:20 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri



Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B

Har slutat vända på dygnet sådär. Det är inte värt det, Orkar ingenting då. Måste fan börja lägga mig tidigare än 00:00 varje kväll i alla fall.

Old Post Oct-25-2005 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

Ikväll är första gången på mycket länge jag inte är död efter jobbet..
känns rätt skönt, lite lustigt dock, om man ser till vädret..

hmm

Old Post Oct-25-2005 19:14  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

quote:
Originally posted by Laszlo
Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen *morr*


Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen


___________________
man with no sig

Old Post Oct-25-2005 21:06 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by reveal
Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen


Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga...


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Oct-25-2005 21:25 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anton.E
tranceaddict in training



Registered: Oct 2005
Location: Sweden

quote:
Originally posted by Laszlo
Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga...



hur många andra har varit i denna sisten ?? jag har det i alla fall.


___________________
Don't think about it just say it!

Old Post Nov-19-2005 02:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Anton.E Click here to Send Anton.E a Private Message Add Anton.E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mercy
tranceaddict in training



Registered: May 2005
Location: Gothenburg, Sweden

Blir galen... försöker hitta en livestream från Qlimax! Ingen som har koll på ifall det ens finns en???? Arrrgh! *sliter sitt hår*

Old Post Nov-20-2005 01:45  Sweden
Click Here to See the Profile for mercy Click here to Send mercy a Private Message Add mercy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Jobbat och kört lite svarttaxi =)

Old Post Nov-20-2005 05:38  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog track from Emonin Set [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Otten - "Tranquility" (Markus Schulz Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!