Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

usch, har ni någonsin vaknat för ni varit så fruktansvärt törstiga så ni bara måsta dricka för annars kan ni inte somna om?

sen när ni gått upp kan ni inte somna om.. it sucks

Old Post Apr-11-2004 00:16 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden

Har hittat en sjuk dygnsrhytm som jag inte kan vända på alls...

Inte bra när man är ledig då är de kört...

Old Post Apr-11-2004 00:56  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.

Kom just hem från en vanlig kväll på krogen.. slöa lite på Clara's faktiskt :P Drog därifrån då "Dj'n" satte sin, så kallade, trance-cd på repeat.

Old Post Apr-11-2004 02:37  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Sitter på jobbet å knegar...
Har en ny design och nya funktioner till vår hemsida som ska vara klart på måndag.
Så jag lär att ha å göra fler nätter i veckan
Fast det är ett helvete att sitta å lyssna på Radio Rix timma ut, å timma in

Old Post Apr-13-2004 23:27  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by Smekbar
länkade fel.. här e rätt länk

Smekbar - Smygsmek (demo)


Arghh, kan du inte låta filerna ligga kvar lite längre... hänt två gånger idag på olika trådar att jag skulle hämta dina låtar men de redan varit borta... får nog skylla mig själv att man är lite seg menmen hade varit kul att höra :-)


___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.

Old Post Apr-14-2004 01:08  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sitter på jobbet å knegar...
Har en ny design och nya funktioner till vår hemsida som ska vara klart på måndag.
Så jag lär att ha å göra fler nätter i veckan
Fast det är ett helvete att sitta å lyssna på Radio Rix timma ut, å timma in


Yo, vart jobbar du då?

Ah du förresten, var det dig jag träffade på dansgolvet på fokused i stockholm?


___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.

Old Post Apr-14-2004 01:09  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by sipowitz
Yo, vart jobbar du då?

Ah du förresten, var det dig jag träffade på dansgolvet på fokused i stockholm?


Jobbar på NLY Scandinavia AB (www.nelly.se)
Vad vi gör ser du nog när du kommer in på sidan.

Yes, vi studsade väl förbi varandra ett par gånger inne på Fokused
Tog nog i hand också när vi skulle ha gathering vid kuddberget därinne

Old Post Apr-14-2004 09:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.



Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jobbar på NLY Scandinavia AB (www.nelly.se)
Vad vi gör ser du nog när du kommer in på sidan.

oj, där hade jag nog kunnat tänka mig att jobba


___________________

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se


Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Apr-14-2004 10:27  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jobbar på NLY Scandinavia AB (www.nelly.se)
Vad vi gör ser du nog när du kommer in på sidan.

Yes, vi studsade väl förbi varandra ett par gånger inne på Fokused
Tog nog i hand också när vi skulle ha gathering vid kuddberget därinne


Och du gör vad??? provar damunderkläder eller

Old Post Apr-14-2004 10:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?



Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden

på mig ... bra dygnsrytm!!! ..ska sova nu..

Old Post Apr-15-2004 04:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Och du gör vad??? provar damunderkläder eller


öhhh, nepp
Men jag ser på när damer provar dom...
...jag är utvecklare där sedan en tid tillbaka...

Old Post Apr-15-2004 06:46  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro



Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
öhhh, nepp
Men jag ser på när damer provar dom...
...jag är utvecklare där sedan en tid tillbaka...


uhu...vart får man tag på sånna jobb inte sett nånstans på ams där dom söker kontrollanter för underklädsmodeller doh!!!

i övrigt börjar det bli jäkligt trist å sitta på datorteket hela morgonen varje dag...bara jag online här jue samma på icq osv...
börjar tröttna på å spöa peppe eng på pingis på blip


___________________

Old Post Apr-15-2004 09:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto @ Disneyland - Track 30 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Virus - All Your Bass [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!