Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

de match lag een beetje in de lijn van mijn verwachtingen, voldoende kansen om meermaals te scoren en te winnen, maar te weinig efficiënt. En het was ook weer voorspelbaar dat ze verdedigend steekjes zouden laten vallen.

ik had nog wel gedacht dat ze uiteindelijk zouden winnen ... maar mispoes dus

volgende week met onze 'Engelse' Belgen tegen Engeland; kansloos onderuit volgens mij tegen een niet eens zo geweldig Engels team

Old Post May-25-2012 21:56  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Ze hebben een killer van voor gemist, vind ik.

Lukaku moet volgend seizoen spelen, of het bij Chelsea is of ergens anders.

Old Post May-25-2012 22:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

wat zijn eigenlijk de meningen over de rode duivels na de 2-2 en 1-0 tegen respectievelijk Montenegro en Engeland? De definitieve aanstelling van Wilmots als bondcoach?

persoonlijk vond ik het weer twee typische matchen van de Duivels. Superieur zijn tov Montenegro, maar de zaak niet afmaken en uiteindelijk zich nog laten pakken achteraan. Tegen Engeland vond ik het ronduit slecht. Dat gepingel was mss in het begin nog leuk om te zien maar het begon mij in de tweede helf toch serieus op mijn zenuwen te werken; te weinig gevaar kwam eruit voort. Engeland liet begaan, scoorde en liet verder begaan. De Belgen hadden geen antwoord op de dubbele afweergordel van een uiterst zwak Engeland.

En Wilmots? ik vind hem nu al incompetent als bondscoach. We mogen het WK 2014 al op onze buik schrijven nog voor de kwalificaties zijn begonnen.

Old Post Jun-08-2012 12:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Verkeerde keuze... België had nu eens de kans en de tijd om voor een toptrainer te gaan en dan doen ze dit... Wat Wilmots de groep kan bijbrengen zal eerder nihil zijn. Hij is in totaal nog geen 12 maand trainer geweest tot nu toe, is dat dan de ideale keuze? Durf het te betwijfelen. Hoe Collin Wilmots zat op te hemelen daar viel mijn mond van open, 1 op 6, maar super voetbal he mannen, en 60% balbezit tegen de Engelsen, precies we hadden het WK 2014 al gewonnen.


En dan te denken dat we Gerets misschien konden halen. Of een andere toptrainer. Ben er zeker van dat je met dit 'materiaal' een toptrainer moet kunnen overtuigen.

Erg.

Op zo'n belangrijk moment de richting van het onbekende inslaan, dat kan er bij mij toch niet in. Dan mochten ze voor mijn part Kompany trainer maken

Nuja, deze ploeg heeft heel veel potentieel.. een enorm sterk middenveld vooral. Eenmaal die aansluiting met de aanval goed loopt dan moet dat echt voorwerk geven.. maar wie gaat dan in de aanval lopen?

Uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer, een sterke ploeg heeft geen supertrainer nodig, maar een degelijke ploeg des te meer. Als de Duivels echt zo sterk zijn, dan kwalificeren ze zich met eender welke trainer. We zullen dus nog een tijd mogen afwachten. Op zich kan het enkel beteren als de groep samenblijft en de talenten blijven bevestigen.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Last edited by Config on Jun-08-2012 at 12:44

Old Post Jun-08-2012 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME



Registered: Mar 2004
Location: Leuven

Top keuze toch voor de rode duivels. Ik tel al af tot ze zich mathematisch niet meer kunnen plaatsen voor het WK 2014, waarna deze gouden generatie voor het zoveelste jaar op rij zal zeggen dat ze nog jong zijn en eigenlijk nog maar in opbouw zijn naar het EK 2016 .


___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1

Old Post Jun-08-2012 14:52  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Drogba gaat naar China.

Pak je kans, Romelu

Old Post Jun-20-2012 16:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Pech voor hem dat Torres net nu terug de weg naar het doel gevonden heeft.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-20-2012 16:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by Jakhira
Drogba gaat naar China.

Pak je kans, Romelu


Komt Hulk niet in de plaats?


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-20-2012 18:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Dat wordt gefluisterd, ja

En Man. City wil Falcao gaan inlijven...

Old Post Jun-20-2012 18:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Gefluisterd? Dat was toch al min of meer in kannen en kruiken, niet?

Falcão zou ik liever niet naar City zien gaan, of ze moeten Balotelli en/of Tevez van de hand doen. Maar stel je voor, een aanvalslinie Agüero - Falcaõ - Silva, heerlijk toch Maar staat er geen 45 miljoen op zijn hoofd geplakt?


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-20-2012 19:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Bij Chelsea weet je nooit

Old Post Jun-20-2012 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2011 - 2012
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRadiohead - "Street Spirit" (Tiesto Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!