Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Hier nog een Dateq verslaafde... vanwege de enorm relaxte faders

Echter, moet je wel van die lange faders houden, of er misschien aan wennen... sommige mensen hebben er namelijk een schurfthekel aan... Verder heeft dateq ook geen toeters en bellen, die de pioneer wel heeft... Maarja, de pioneer DJM-600 is dan ook 2 keer zo duur als de Dateq XTC, en de pioneer DJM 500 is 1,5 keer zo duur als de XTC. Verder is Dateq 100% degelijkheid, maar ik neem aan dat dat voor de pioneers ook geldt...

Weet iemand eigenlijk het verschil tss de Pioneer DJM 600 en 500? Ik heb me er nooit zo in verdiept...

Old Post Jul-19-2004 03:45 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by eieregooie
Weet iemand eigenlijk het verschil tss de Pioneer DJM 600 en 500? Ik heb me er nooit zo in verdiept...


600 heeft meer effecten

Old Post Jul-19-2004 05:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

volgens mij wordt de 500 ook niet meer gemaakt... of heb ik dat mis?

Old Post Jul-19-2004 10:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

Vraagje..

ik ben nu in het bezit van een 'prachtige' JB-systems dubbele cd speler.. dat wilde ik graag veranderen in 2 losse cd spelers. Maar budget is bij mij zeker een probleem..

Wat raden jullie me aan? Ik zit te denken aan 2 Gemini CDJ 15's of CDJ 1100..

te doen?


___________________

Old Post Jul-22-2004 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by Fkwebeman
2 Gemini CDJ 15's of CDJ 1100..


CDJ 1100 ?

Welk merk bedoel je?


ps.
De vorige pagina's gaan voor n groot deel over cd-spelers.. misschien eerst even de "Search" gebruiken?

Old Post Jul-23-2004 08:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

CDJ 1100 ook van Gemini..

ik heb idd eerst de search geprobeerd..
maar kreeg daarbij geen resultaten in het NL forum, vandaar dan toch de vraag.


___________________

Old Post Jul-23-2004 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Dave Clarke stopt met het draaien van vinyl

Het zal velen als een grote verrassing in de oren klinken, maar Dave Clarke stopt met het draaien van platen. Dat wil niet zeggen dat hij zijn bijna geniale muzikale kunsten niet meer gaat vertonen. Integendeel, hij wisselt zijn vinyl in voor cd's.



'Ik wilde al vanaf 1997 overstappen op cd's, maar op dat moment was er geen apparatuur die de Technics draaitafel kon overtreffen. Maar de nieuwe Technics cd decks kunnen dat wel. Ik zal niet direct beginnen met de overstap naar cd's, dat heeft namelijk even wat tijd nodig. Ondertussen kan de Technics spelers in clubs uittesten.'

Zijn techniek met platen, mixer en draaitafel is altijd onnavolgbaar geweest. Hij is echter niet bang dat hij nu dezelfde technische hoogstandjes niet meer kan uitvoeren.
'De mogelijkheden van deze cd speler overtreffen vinyl. Bovendien is de apparatuur allang 'tried & tested'.

Alternatieven voor de Technics SL verschenen de afgelopen jaren al genoeg op de markt. Final Scratch en Ableton Live werden een goed alternatief voor de draaitafel, maar daar wilde Dave Clarke niet aan: 'De kwaliteit van die systemen was in mijn ogen niet goed genoeg, al zullen andere DJ's daar heel anders over denken, maar de Technics cd deck is dat wel en daarom stap ik over, dat heeft niks te maken met sponsoring ofzo, maar is een persoonlijke beslissing.'




jaja de cd´s breken nu stapje voor stapje steeds meer door, ga ik toch nog gelijk krijgen. hehe


___________________

Old Post Jul-28-2004 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Er zullen nog een hele tijd laatsten der mohikanen rond blijven hangen hoor


___________________

Old Post Jul-28-2004 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Ergens in een reservaat ja

Old Post Jul-28-2004 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Oke, even proberen deze thread weer nieuw leven in te blazen:


Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe draaitafels (en aan het sparen ). De Numarks waar ik nu mee draai zijn dringend aan vervanging toe.
Ik ben op verschillende sites op zoek geweest naar kwalitatief goede draaitafels, maar eigenlijk kom ik overal steeds bij de bekende Technics SL-1200 MKII uit.



Nou heb ik een paar vragen:

# Zijn er draaitafels in de zelfde prijsklasse die kwalitatief gelijkwaardig zijn aan deze Technics? Zo ja, wat zijn de plus- en minpunten t.o.v. de Technics?

# Wat heeft jullie voorkeur: bestellen op internet bij www.new-line.nl (goedkoper), of in een gewone winkel (duurder, maar makkelijker voor eventuele service)?

# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?


Alvast bedankt voor de hulp!


- Gemini PT-2400 zijn erg gelijkaardig aan Technics tt's denk dat de motor zelf nog ietsje sterker is, nadeel is dat ze die tt niet meer maken, dus niet meer zo makkelijk te vinden

- Heb ook men gear besteld bij New-line vanuit België, had totaal bedragje van meer dan 1000 euro toen voor stanton dj pro 2000-s, Gemini 626i, 2x gemini pt-2100, afstelling de arm en verwijdering van de speling op de arm, ..., maar Dré heeft het mooi afgerond naar 1000 toen, goei prijzen en super service. Kortom New-Line is DE shit


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jul-29-2004 16:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by basvh
Dave Clarke stopt met het draaien van vinyl

Het zal velen als een grote verrassing in de oren klinken, maar Dave Clarke stopt met het draaien van platen. Dat wil niet zeggen dat hij zijn bijna geniale muzikale kunsten niet meer gaat vertonen. Integendeel, hij wisselt zijn vinyl in voor cd's.



'Ik wilde al vanaf 1997 overstappen op cd's, maar op dat moment was er geen apparatuur die de Technics draaitafel kon overtreffen. Maar de nieuwe Technics cd decks kunnen dat wel. Ik zal niet direct beginnen met de overstap naar cd's, dat heeft namelijk even wat tijd nodig. Ondertussen kan de Technics spelers in clubs uittesten.'

Zijn techniek met platen, mixer en draaitafel is altijd onnavolgbaar geweest. Hij is echter niet bang dat hij nu dezelfde technische hoogstandjes niet meer kan uitvoeren.
'De mogelijkheden van deze cd speler overtreffen vinyl. Bovendien is de apparatuur allang 'tried & tested'.

Alternatieven voor de Technics SL verschenen de afgelopen jaren al genoeg op de markt. Final Scratch en Ableton Live werden een goed alternatief voor de draaitafel, maar daar wilde Dave Clarke niet aan: 'De kwaliteit van die systemen was in mijn ogen niet goed genoeg, al zullen andere DJ's daar heel anders over denken, maar de Technics cd deck is dat wel en daarom stap ik over, dat heeft niks te maken met sponsoring ofzo, maar is een persoonlijke beslissing.'




jaja de cd´s breken nu stapje voor stapje steeds meer door, ga ik toch nog gelijk krijgen. hehe


Hij wil ook puur en alleen maar op technics cd spelers draaien. Pioneer of denon accepteert hij niet. Dan moeten de clubeigenaren maar een technics cd speler huren of hij neemt ze zelf mee


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-29-2004 17:41  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Lang getwijfeld toch gekocht: 2x Technics SL-DZ1200EGS en dat was de beste aankoop op audio gebied wat ik ooit gedaan had, 2 robuuste superspelers!

Old Post Aug-07-2004 15:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - Track #4 - Misja Helsloot @ Create (03-18-2006) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackParagliders - Oasis [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!