Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

Onprofessionele collega's.

Man, wat kan ik mij daar mateloos aan ergeren. Geen motivatie, onzekerheid, ... Met een hoop geklaag en fouten tot gevolg. Als je geen zin hebt, blijf dan verdomme thuis in plaats van anderen te verhinderen hun werk op een degelijke manier te doen.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Mar-13-2008 18:00  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

- Stan Van Samang, de muziek en de hype errond
- Mika, zowel de hype, de persoon als de muziek
- R&B in't algemeen
- Radio Donna en Q-Music
- Regen


Bwaaaak.

Old Post Mar-22-2008 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

- Feestjes zonder Kristof

Old Post Mar-22-2008 19:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

quote:
De irritaties des levens...


Mijn auto die al 3 dagen in de garage staat wegens motorproblemen, nét met dit weer kan ik niet genieten van mijn open dak.

Old Post May-07-2008 16:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Mijn buurvrouw, die herhaaldelijk en op een overdreven volume 'Give me fire' en gelijkaardige nonsens afspeelt, luidkeels en ontoonvast meezingt wanneer ik probeer een boek te lezen

En alle mogelijke variaties op de zin 'ge hebt een schoon lief'

Old Post May-18-2008 11:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer



Registered: Jun 2004
Location: Yellow

Een greep uit enkele fenomenen die mij de laatste tijd enigszins kunnen irriteren

- Auto's die niet pinken bij het verlaten van een rondpunt. Opmerkelijk hoeveel Beta's die mening delen, want ik denk dat ik zonder overdrijven mag stellen dat circa 1 op de 3 chauffeurs dit vertikt.
- Collega's die dagelijks op tijdstippen arriveren/lunchen/vertrekken waarmee je je klok gelijk kan stellen (of ruimer: overdreven routine in het algemeen) en zich tussendoor niet te beroerd voelen om over onbenullige zaken uren door te kakelen tijdens de werkuren.
- De zeehonden-blaf/lach van StuBru presentator Sam De Bruyn.
- Het intussen algemeen gebruik van de (internet)afkorting "wss" voor het Nederlandse woord "waarschijnlijk", dat duidelijk 1 s telt. Of mis ik iets?

Old Post May-27-2008 18:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by Vishnu
- Het intussen algemeen gebruik van de (internet)afkorting "wss" voor het Nederlandse woord "waarschijnlijk", dat duidelijk 1 s telt. Of mis ik iets?

woops =P


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post May-27-2008 19:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

Ik irriteer me ook enorm aan bejaarden.

Ik moet regelmatig in het postkantoor zijn, maar het postkantoor hier is enkel open tijdens de kantooruren (9 - 17) of op zaterdagochtend.
Aangezien ik elke dag werk van 9 tot 18u raak ik daar dus zelden.
Op Dinsdag is het wel open vanaf 8u omdat het dan markt is in de gemeente en omdat de mensen die moeten werken nog snel de post zouden kunnen binnenlopen om enkele zaken te regelen.

Wel wanneer je daar dus om 8u in de haast het postkantoor binnenduikt om je pakjes binnen te doen en vervolgens snel naar je werk te rijden dan staat het daar altijd vol bejaarden die allerlei verichtingen moeten komen doen in de post. Ik (die om 9u op mijn werk moet zijn) moet daar dan staan wachten tot die bejaarden aan hun traag tempo hun zaken hebben afgehandeld.

Ze hebben verdomme ganse dagen tijd om naar de Post te gaan, maar wanneer de Post eens een uurtje vroeger opendoet voor de mensen die moeten gaan werken dan moeten ze daar ineens ook komen staan. Idem voor supermarkten die na de uren of in het weekend worden overbevolkt door bejaarden die nota bene een hele week tijd hebben om hun inkopen te doen.

Old Post May-28-2008 06:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Haha; good luck. Binnen 10 jaar is 50% van de bevolking bejaard

Old Post May-28-2008 08:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Devilex
Ze hebben verdomme ganse dagen tijd om naar de Post te gaan, maar wanneer de Post eens een uurtje vroeger opendoet voor de mensen die moeten gaan werken dan moeten ze daar ineens ook komen staan. Idem voor supermarkten die na de uren of in het weekend worden overbevolkt door bejaarden die nota bene een hele week tijd hebben om hun inkopen te doen.


En gij vindt dat bejaarden tijd hebben? Ze hebben dus wel hun dagen druk gevuld met hobbyclubs, zowat elk fietspad te berijden, alle regionale markten te bezoeken, hun gratis busabonnement zorgvuldig te benutten, dagelijkse roddeluurtjes, wekelijkse kapperbezoekjes, brasserie-tochten,...
Toch normaal dat ze op hun enige vrije uurtje ook snel naar de post willen he...


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post May-28-2008 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Wetteren

Ik werk in een bejaardentehuis en als er 2 dingen zijn dat bejaarden niet hebben, dan is het tijd en geduld.

Old Post May-28-2008 13:57  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Doet me denken aan een stukje van Javier Guzman z'n show.

- "Mag ik voor, meneer? Ik heb alleen maar deze twee dingen."
- "Bent u gehaast?"
- "Ja"
- "Moet u gaan werken? Nee? Ik wel. Voor u. En als ik niet ga werken, kan jij binnenkort nog maar 1 van die dingen kopen"

Alle tijd van de wereld verdekke


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post May-28-2008 15:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De irritaties des levens
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardcell & Grindvik - Square [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Rollercoaster" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!