Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Gerrit
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: joure

quote:
Originally posted by DjRV
Het goede gevoel is erg belangrijk voor je zelf vertrouwen en motivatie. Hieruit kan je verder bouwen. Je zult ALTIJD te maken krijgen met eigenaren cq organisatoren die het niet eens zijn met jou muziek keuze. Dit vooral omdat zij de macht hebben om dit te zeggen. Als zo'n persoon een gevestigde naam boekt zal die never nooit zo'n opmerking doen, ook al draait ie precies de zelfde platen. Moet je dus maar voor lief nemen. Reacties van de mensen op de dansvloer zijn het belangrijkst want daar doe je het voor (naast voor jezelf)


moah, tis natuurlijk wel zo dat die eigenaar JOU betaald. Maar bij jullie house djs is dat weer wat anders, jullie willen toch een beetje je eigen ding doen.

Bij mij is het heel anders. Tuurlijk let ik op de mensen wat ze doen, maar als de eigen bij wezen van spreken zegt, draai de hle avond jantje shit. tja! hijis toch de werkgever. (alhoewel ik niet voor zulke werkgevers wil draaien)

Old Post Nov-03-2004 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
moah, tis natuurlijk wel zo dat die eigenaar JOU betaald. Maar bij jullie house djs is dat weer wat anders, jullie willen toch een beetje je eigen ding doen.

Bij mij is het heel anders. Tuurlijk let ik op de mensen wat ze doen, maar als de eigen bij wezen van spreken zegt, draai de hle avond jantje shit. tja! hijis toch de werkgever. (alhoewel ik niet voor zulke werkgevers wil draaien)



bij skihut is het het belangrijkst dat de mensen uit hun dak gaan,ongeacht welke muziek soort je draait. bij house ben je bezig met een reputatie op te bouwen en als je dan een verkeerde afslag neemt sta je dat de komende 20 jaar nog te doen,niet erg handig.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-03-2004 15:01 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: joure

quote:
Originally posted by DjRV
bij skihut is het het belangrijkst dat de mensen uit hun dak gaan,ongeacht welke muziek soort je draait. bij house ben je bezig met een reputatie op te bouwen en als je dan een verkeerde afslag neemt sta je dat de komende 20 jaar nog te doen,niet erg handig.


ik draai geen skihut , ik noem het gewoon allround.

Old Post Nov-03-2004 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
ik draai geen skihut , ik noem het gewoon allround.


lol ok,excuses


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-04-2004 15:15 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EDDiEvs
tranceaddict in training



Registered: Oct 2004
Location:
Dancing Dude

Ik heb er zin in mensen

Old Post Nov-05-2004 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for EDDiEvs Click here to Send EDDiEvs a Private Message Visit EDDiEvs's homepage! Add EDDiEvs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

In?

Old Post Nov-05-2004 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EDDiEvs
tranceaddict in training



Registered: Oct 2004
Location:

quote:
Originally posted by EDDiEvs
Ik heb er zin in mensen


verkeerde topic moest eigenlijk het trance.nu topic

Old Post Nov-07-2004 02:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for EDDiEvs Click here to Send EDDiEvs a Private Message Visit EDDiEvs's homepage! Add EDDiEvs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
subtrance
Senior tranceaddict



Registered: May 2002
Location: In your mind

Ik heb even een vraagje, ik ga binnenkort draaitafels kopen als aanvulling om mijn cdj set. het wordt 1 van de super OEM bakken dat staat vast. nu vroeg ik me af of het bij die draaitafels nu echt nodig is om de speling te laten verwijderen. en kan iemand me mischien even uitleggen wat dat nou precies inhoud?

thanks


___________________
Cataleptic State

Last edited by subtrance on Nov-25-2004 at 14:36

Old Post Nov-25-2004 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for subtrance Click here to Send subtrance a Private Message Add subtrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by subtrance
Ik heb even een vraagje, ik ga binnenkort draaitafels kopen als aanvulling om mijn cdj set. het wordt 1 van de super OEM bakken dat staat vast. nu vroeg ik me af of het bij die draaitafels nu echt nodig is om de speling te laten verwijderen. en kan iemand me mischien even uitleggen wat dat nou precies inhoud?

thanks


speling waar?


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-25-2004 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Hij is op new-line geweest zo te lezen.
bij veel tafels schijnt er speling op de toonarm te zitten, behalve bij de techs. Of het bij de OEM ook is en of er mee te leven is, weet ik niet.

Hij vraagt er niet veel voor, dus misschien wel zo goed om te laten doen.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-25-2004 22:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djxtension
That's Not My Name



Registered: Jan 2002
Location: Oldenzaal, Netherlands

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
ik draai geen skihut , ik noem het gewoon allround.


Ik ook.

Ik draai eigenlijk ook alles: house, trance, vinyl & cd.

Old Post Dec-02-2004 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for djxtension Click here to Send djxtension a Private Message Add djxtension to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen.



Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven?


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Dec-05-2004 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!