Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by total woot
T was in 1 woord VET

Heerlijk om weer eens voor echt publiek te draaien, op 1 overgang na een foutloze set gedraaid.
Ben begonnen met hele rustige progressive (perry o neil achtige nummertjes) daarna langzaamaan via G&D-stijl richting de wat 'hardere' trance gegaan, om vervolgens met een beetje techno af te sluiten.

Supertoffe reacties gekregen achteraf, (behalve de eigenaar zelf, die vond dat mn muzieksmaak niet in zijn tent thuis hoorde (dikke bullshit, ik kom er regelmatig, en t was PRECIES wat er normaal ook gedraaid wordt... muv t feit dat er normaal top 40 hitjes tussendoor worden gegooid worden dan )).

Al met al toch met een goed gevoel naar huis gegaan, en zeer zeker dat ik nu weer wat actiever op zoek ga naar gigs... t is gewoon een ultiem gevoel om mensen blij te maken met je muziek


Het goede gevoel is erg belangrijk voor je zelf vertrouwen en motivatie. Hieruit kan je verder bouwen. Je zult ALTIJD te maken krijgen met eigenaren cq organisatoren die het niet eens zijn met jou muziek keuze. Dit vooral omdat zij de macht hebben om dit te zeggen. Als zo'n persoon een gevestigde naam boekt zal die never nooit zo'n opmerking doen, ook al draait ie precies de zelfde platen. Moet je dus maar voor lief nemen. Reacties van de mensen op de dansvloer zijn het belangrijkst want daar doe je het voor (naast voor jezelf)


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-24-2004 19:59 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
Smiley DJ Deckjes

Ach ja, ik ben van plan om een deckje te kopen zodat ik mezelf eens wat fatsoenlijk dj-werk kan aanleren. Ik vroeg me af, wat is goed spul voor een redelijke prijs? Ikzelf ben niet zo rijk, namelijk...maar wil niet iets goedkoops hebben dat binnen no-time naar de filistijnen is...

Iemand tips?


___________________

Old Post Oct-28-2004 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Koop tweedehands Technics met een 100 Euro mixertje

Op sommige Duitse sites kun je trouwens een complete set kopen voor minder dan 500 Euro

http://elevator.de/webshop/shop.ome...33c79444&ORDER=

Last edited by jp on Oct-28-2004 at 20:36

Old Post Oct-28-2004 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Technics all the way.. SL12xx MKx (1200 is zilver, 1210 is zwart) MK3 hebben een pitch-reset en geen verschuiving van de 0%-pitch

Of als je de oudejaarsloterij wint: SL DZ1200 digitale (cd) draaitafel

Old Post Oct-28-2004 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

er is hiervoor een speciale dj thread gemaakt,gebruik die svp


anyway,altijd voor technics gaan


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-28-2004 20:45 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands

He Nwopper, dit wilde ik nou ook net weten. Je kan trouwens ook ff op www.new-line.nl kijken, daar staat commentaar bij de spullen, of ze goed zijn enzo, maar commentaar van mensen hier is handiger.


___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!

Old Post Oct-28-2004 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

moah technics is lang zo goed niet, als je ze vergelijkt met andere tafels. Vind die nieuwe stanton draaitafel echt veel strakker. Jammer dat ie MEGAZWAAR is.


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Oct-28-2004 20:49 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

Mocht je nu geen genoeg geld hebben voor Technics, ga dan in ieder geval voor Direct Drives Dat is wat mij geadviseerd is jaaaaren terug

Old Post Oct-28-2004 20:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

ik doe het nog steeds op belt drives... gaat re-de-lijk, maar als ik dan een keer op direct drives moet draaien hejje de pup'n aan 't uit de mouw kummn


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Oct-28-2004 21:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
subtrance
Senior tranceaddict



Registered: May 2002
Location: In your mind

ik heb even een vraagje. wat is nou de beste manier om je opgenomen setjes te sharen? ik heb nu een mix op globalbeatz staan
( http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/4658 ) maar daar heb je maar maximaal 3 downloads per dag. Weet iemand misschien gratis webhosts waar je ook audiofiles op kunt opslaan (ik heb er geen kunnen vinden) of een andere manier om ze te sharen?

bedankt


___________________
Cataleptic State

Old Post Oct-28-2004 23:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for subtrance Click here to Send subtrance a Private Message Add subtrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...

Als je nu toch wat wil kopen, zou ik CDJ's halen... wordt steeds meer mee gedraaid en met de goeie kun je meer dan met draaitafels. Scheelt je op langere termijn ook veel met platen kopen

Wel een fatsoenlijk mengpaneel halen, dan kun je volgens mij het best voor Stanton gaan...


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Oct-29-2004 02:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by Hitman
Als je nu toch wat wil kopen, zou ik CDJ's halen... wordt steeds meer mee gedraaid en met de goeie kun je meer dan met draaitafels. Scheelt je op langere termijn ook veel met platen kopen

Wel een fatsoenlijk mengpaneel halen, dan kun je volgens mij het best voor Stanton gaan...


dateq xtc for life


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-29-2004 07:59 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback??? [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichael Woods - "25th Hour" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:44.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!