Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bellie
Techno ofcourse!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by raoel
Bellie, was jij vandaag bij rare in Eindhoven?

Kdacht daar al, dat zou ie best kunnen zijn. Nu kijk ik ff op je site en als ik die foto's bekijk dan...
Anders lijkt ie wel erg veel op je.


Laatste week weinig achter mun decks gestaan.
Volgende week tentamens...
Maar dan 2 weken vrij


Dat zal ik wel niet geweest zijn. Ben nog nooit in Eindhoven geweest n.l.

Old Post Jan-13-2004 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by Bellie
Dat zal ik wel niet geweest zijn. Ben nog nooit in Eindhoven geweest n.l.


Jij mist wat in je leven!


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-13-2004 11:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by raoel
Jij mist wat in je leven!

Nou ja, behalve Rare (wat ik echt een goede zaak vind) mis je echt niet zoveel hoor

(alhoewel ik wel een paar keer een zaalvoetbaltoernooi op de TUE heb gehad en daar nog een paar keer goed dronken ben geworden, zelfs nog naar het ziekenhuis geweest daar (overigens niet voor mezelf) )


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-13-2004 12:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by Magic83
wtf was net ff plaatjes testen gaat me geluid ineens onwijs kraken op beide spelers :S

Naalden lijken het wel spontaan te hebben begeven.


Zo blijft die andere misschien wat meer on topic.

Is het kraken of een soort "statische buzz".

In dat laatste geval heb je een aarde probleem, draait dat schroefje achter op je mixer maar is extra aan zodat je tafel weer goed contact maken en dus weer geaard zijn.

Anders:
Heb je ze verplaatst?
Zitten je kabels er wel goed in?
Welke naalden heb je?

Schroef je element er is af en op, who knows?


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-26-2004 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Dat opeens je naalden kapot gaan dat lijkt me sterk.
het enige wat ik als 'kraken' kan verzinnen is dat je mixer gigantisch naar de filestijnen is of je versterker heb je naar het klootje geholpen (om het maar even vriendelijk te zeggen )
Het kan ook zijn dat je in 1 keer je speakers heb afgeragt. Dat is bij mij nu het geval Mijn bass klinkt niet meer zo lekker


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-26-2004 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
of je versterker heb je naar het klootje geholpen (om het maar even vriendelijk te zeggen )
Het kan ook zijn dat je in 1 keer je speakers heb afgeragt.


Simpel achter te komen; klinkt het wel door je hoofdtelefoon?

Als het aan je mixer ligt; er zit vast wel een "phono" ingang op je versterker/stereo, plug um erin en guh wit ut

En het lijkt me idd erg vreemd dat je beide naalden ineens op zijn.
2 weken geleden dacht ik ook dat er één versleten was, maar toen had ik wel 2 "vuile "platen achter elkaar gedraaid, meteen gestopt omdat ik dacht dat het slecht zou zijn. Kreeg ook zo'n sliertje.
Maar dat was een sliertje stof...


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-26-2004 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by New Wave
Het kan ook zijn dat je in 1 keer je speakers heb afgeragt. Dat is bij mij nu het geval Mijn bass klinkt niet meer zo lekker

MWOEHAHAHAHA

Dat krijg je ervan, met die schurftherrie van jou.

Maarre effe ontopic, het lijkt me inderdaad sterk dat je naald het ineens begeeft, da's meestal meer een geleidelijk slijtproces.. Of je moet em met een stoeptegel behandelen, maar da's een ander verhaal..


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-27-2004 07:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik heb net een set opgenomen die ik wil inleveren voor een DJ wedstrijd (niet hier op TA hoor).
Moet je daar naast de standaard info er ook bij zetten met welke "equipment" je het hebt opgenomen, de datum en weet ik veel welke onzin er nog meer bij kan.

Misschien zijn er daarvoor geen "standaard regeltjes", misschien ook wel.


Ow ja, tracklist:
Arctic Quest - Raygun
Starr - Sunstroke
Envio - Touched By The Sun (Original Mix)
Poloroid - So Damn Beautiful (Dogzilla's Rewired Mix)
Igor S - Boomerang (Igor S Mix)
Dj Danjo & Rob Styles - Witness (Original)
Push - Journey Of Life (Original Mix)
Project Medusa - Eclipse (Soho Remix)
Marco V vs Jens - Loops & Things Relooped
Katana - Tribal Shock (A13)
Cern - The Message (Southern Mix)

Khad van te voren wel wat voorbereid, maar niet alles achter elkaar, had ik eigenlijk wel willen doen maar daar had ik niet meer genoeg tijd voor. Een demo moet eigenlijk wel perfect, maar van de andere kant; als ie helemaal vlekkeloos is en alles loopt pergfect in elkaar dan is het ook overduidelijk dat je um hebt voorbereid.

Het ging best aardig dacht ik.
Ben um nu aan het opnemen vanaf mijn MD op mijn PC, dalijk ff terug luisteren.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-30-2004 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands

Haal die tracklist maar snel ff weg want geloof niet dat het de bedoeling is dat je die post. Zo kunnen de juryleden straks alsnog zien/horen welke set van wie is...

Old Post Jan-30-2004 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by Jesse
Haal die tracklist maar snel ff weg want geloof niet dat het de bedoeling is dat je die post. Zo kunnen de juryleden straks alsnog zien/horen welke set van wie is...


Deze set is niet voor de TA wedstrijd
Zal um ff editen en duidelijk maken.

Voor Ta neem ik nog een keer een andere op.
Dit is voor een DJ contest van sterophonics.
MennoB heeft er al een demo opgestuurd.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-30-2004 12:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands

hehe oke dan

Old Post Jan-30-2004 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by basd
MWOEHAHAHAHA

Dat krijg je ervan, met die schurftherrie van jou.


Ik draai die takkezooi niet meer, ik draai alleen nichtentechno, groovy techno en techhouse. Harde techno ben ik vanaf gestapt....


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-30-2004 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksensation black 2004 ID 4 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil Kieran - Again and Again [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!