Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik ben er nog steeds niet uit.

Zijn er hier nog mensen met tips?
Stanton heeft ook enkele mixers in deze prijs categorie, maar schijnbaar is de vestax toch beter.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-17-2004 20:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands

quote:
Originally posted by raoel
Ik ben er nog steeds niet uit.

Zijn er hier nog mensen met tips?
Stanton heeft ook enkele mixers in deze prijs categorie, maar schijnbaar is de vestax toch beter.


Ik ken de Ecler niet, maar hoor altijd zeer positieve verhalen over de Vestax. Wat ik zo lees over de Ecler lijkt me dit meer een mixer voor het ruige werk, volgens mij draaide jij toch meer trance/hardtrance dus dan lijkt mij de Vestax geschikter...
Heb dus nooit de mogelijkheid gehad om 1 van beide uit te proberen, maar aan de hand van verhalen en de eigenschappen van de mixers zou ik op de Vestax af gaan...

Suc6 met je keuze!!

PS. Zou sowieso niet op voor een Stanton mixer gaan


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Jun-17-2004 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

Ik heb zelf een Vestax PCV 275. Ik vind het een enorm goede mixer. Ik heb hem nu ruim 1,5 jaar en gebruik hem vrijwel dagelijks. Faders kraken niet, hoofdtelefoonaansluiting ook niet, EQ's zijn goed etc.

Kortom, ik ben er zeer tevreden over

Old Post Jun-18-2004 08:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ik heb trouwens een vestax pmc15a 4 kanaals, geluid is zeer goed. Alleen de EQ-knopjes zitten wat dicht bij elkaar dus dat is een beetje storend.


___________________

Old Post Jun-18-2004 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster



Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)

Hey jongens, nu het toch over mixers gaat kan ik wel even vraag stellen die ik al een tijdje heb. Ik heb de Gemini PS-626i mixer (http://new-line.nl/webshop/view.asp?i=7451) afgelopen december gekocht bij new-line. Het gain-knopje van channel 3 kraakt al een tijdje als ik er aan draai en ook de koptelefoonaansluiting is niet helemaal goed meer (d.w.z. soms komt er links geen geluid).

Kan ik hier iets aandoen en / of heeft het zin hier contact over op te nemen met new-line of is dit iets waar ik mee moet leren leven. Het was / is geen dure mixer maar ik ben er wel voorzichtig mee, altijd afdekken met stofdoekje etc.

WTB.

Old Post Jun-18-2004 10:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

Pioneer cdj1000 mkII of de technics cdspeler welke zal ik aanschaffen?








kom maar met die reacties!!!

Old Post Jun-18-2004 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by snitz
Pioneer cdj1000 mkII of de technics cdspeler welke zal ik aanschaffen?




kom maar met die reacties!!!



Ik zou zeker gaan voor de Pioneer, maar das persoonlijk
Van de Technics hoor je toch sterk wisselende verhalen en bij de Pioneer niet.

Old Post Jun-18-2004 10:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

quote:
Originally posted by Freezel
Ik zou zeker gaan voor de Pioneer, maar das persoonlijk
Van de Technics hoor je toch sterk wisselende verhalen en bij de Pioneer niet.

met dat probleem zit ik dus ook

Old Post Jun-18-2004 11:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Vandaag ben ik even ben DJ stunter in eindhoven geweest. Even kijken en wat voelen

Ze hadden daar de vestax pvc-175 staan.
Ik vroeg aan hem naar de verschillen: "zijn er nagenoeg niet. Zelfde kwaliteit, alleen andere kleur en lay-out."

zie dan dit:
http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=6540&p=5

De reactie van Dré

Daarvoor alleen al zou ik liever bij new-line.nl kopen. Echter is eindhoven natuurlijk makkelijk ivm garantie en daar kan ik um zelf ophalen. Ze zijn ook met alles wel wat goedkoper.

die PVC-175 wordt het dan sowieso niet, maar het voelde wel allemaal lekker aan. Verder stonden er wat goedkope mixers en dan merk je toch meteen het verschil in de EQ, en faders.

Maar ik ben er nog steeds niet uit.
De ecler kost €429 bij new-line. Daar zitten de knoppen van de EQ naast elkaar ipv boven elkaar. Lijkt me ook wel iets minder.

De PVC-275 kost €459 bij DJ stunter. TjA, geen nadelen opzich. Maar de ecler schijnt dus wat beter te zijn. Maandag nog even naar DJ Stunter, misschien kan ie een leuke prijs regelen als ik de stanton kop telefoon erbij koop. Vandaag dat ding op gehad en vergeleken met de nieuwe technics koptelefoon die 200 euro moet kosten.
Dan vin ik de stanton toch beter klinken.

Toch wil ik ook nog even de pioneer ophebben.
Nu heb ik de gemini em-300. Dan is de stanton echt een hele vooruitgang. Daarnaast is ook het prijsverschil iets om rekening mee te houden. Stanton kost maar €79,-



2 snitz:
Die technics ziet er gruwelijk vet uit natuurlijk

Dj stunter a.k.a. Coditronix zit ook in den bos. Misschien hebben ze die dingen daar wel staan...
Met de pioneer ben je echter wel zeker dat je iets goeds hebt. Daar is iedereen het wel over eens.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-18-2004 14:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster



Registered: Oct 2000
Location: Netherlands (Groningen)

quote:
Originally posted by raoel
Maandag nog even naar DJ Stunter, misschien kan ie een leuke prijs regelen als ik de stanton kop telefoon erbij koop.


Ik denk dat je bij Dré ook wel kans maakt op wat korting als je meerdere artikelen tegelijk koopt en erbij verteld dat je ze ergens anders iets goedkoper zou kunnen krijgen.

Zelf heb ik de Stanton koptelefoon en ik vind het een erg prettig ding. Het enige probleem is dat hij wat kleine scheurtjes heeft in de hoofdband (stuk tussen de twee oordoppen bedoel ik dus). Ik weet niet waardoor dit komt maar misschien dat sommige duurdere koptelefoons toch wat steviger zijn.

WTB.

Old Post Jun-18-2004 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by raoel

Dj stunter a.k.a. Coditronix zit ook in den bos. Misschien hebben ze die dingen daar wel staan...
Met de pioneer ben je echter wel zeker dat je iets goeds hebt. Daar is iedereen het wel over eens.


mwah hebben ze niet veel, marges zijn zo klein dat ze niks kunnen laten stallen. enige wat ze als apperatuur daar hebben staan zijn wat numark dingen


___________________

Old Post Jun-18-2004 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by WTB
Zelf heb ik de Stanton koptelefoon en ik vind het een erg prettig ding. Het enige probleem is dat hij wat kleine scheurtjes heeft in de hoofdband (stuk tussen de twee oordoppen bedoel ik dus).


Ik heb de Gemini EM-300 en dat is kwa constructie dezelfde als de Stanton en ik heb hetzelfde probleem. Echter heb ik er geen last van ofzow. Ik heb op new-line wel eens gelezen dat de speakers/drivers in de koptelefoon ook dezelfde zijn maar op de één of andere manier heeft de Stanton een veel beter laag.

De Sony 700 wil ik niet vanwege de brakke constructie.
Senheiser heeft ook wel wat leuke volgende mij.

Dan is er de nieuwe technics nog en natuurlijk de pioneer.
Echter zijn die meer dan 2 keer zo duur.
die Pioneer moet dan ook veel beter klinken dan de Stanton. De technics deed dat iig niet!


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-18-2004 18:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - AWESOME track from Rauhofer Set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLostep - "Burma" (Pillow One Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!